perjantai 14. helmikuuta 2014

Eilen tein siis pelkän aerobisen ja 5 sarjaa pohkeita päälle. Autolla ajaminen oli hieman hankalaa sen jälkeen, kun pohje kramppaili :) Yleensä en tee pohkeita ollenkaan, en edes muista milloin olisin niitä tehnyt. Ajattelin niitä kuitenkin taas alkaa tekemään, ettei ihan tikkujaloille näyttäis polvesta alaspäin. Enää kun ei tule juostua, eikä juurikaan hypittyä hypynarulla ne ei saa hirveesti ylimääräistä treeniä-
Eilen tuli myös venyteltyä ja rullailtua reilusti. Sain uuden putkirulla, hieman kovemman, edellinen kävi jo liian kivuttomaksi :) Nyt taas tuntuu.


Tänään vuorossa olkapäitä ja ojentajia. Ensin ajattelin tehdä selkätreenin, mutta eilinen venyttely oli saanut selkäni araksi :)
Pystypunnerrusta, isoimmilla painoilla kuin viimeksi.
Olankohautuksia(kuulemma pitää alkaa tekemään)
Takaolkapäitä käsipainoilla ja taljalla.
Vipareita
Pystypunnerrusta niskan taakse

Ojentajaa taljassa kahdella eri tyylillä, dippiä lisäpainolla.


Illalla pitänee taas hieman rullalla.

Hyvää ystävänpäivää kaikille. <3 p="">
Mariah Kari photo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti