tiistai 18. helmikuuta 2014

Mä olin tänään menossa tekemään olkapäitä salille, mutta eihän mulla ollutkaan ne treenivuorossa vaan takajalat. Ajattelin  tekeväni sellaisen kevyen olkapäätreenin, mutta joutui sittenkin ihan tosissaan jumppaamaan tänään. Eihän niitä jalkoja voi puolihuolimattomasti tehdä?

Joten smithissä kyykkäilin lämmittelyiksi kolme sarjaa ja sen jälkeen tein yhdenjalan kyykkyä 5 sarjaa.
Perään Hackia Revercenä, leveetä prässiä, vimputteluita taljassa, ja muita kivoja liikkeitä päälle.
Kyllä oli takareidet ja persaus tulessa.

On muuten hiihtolomalla aktiivista porukkaa, sali on heti aamusta ruuhkahuipussaan. Mikäs siinä kiva, että jengi jumppaa :) Mahtuu sinne sekaan vielä lisääkin porukkaa.
Viime viikolla tein torstaina pohkeita ja mä oon valittanut, kuin pikku tyttö, kun ne on olleet ihan järkyttävän kipeet. Lisää reeniä vaan, kertoo vaan sen puutteesta. Nyt kun tässä huilailee niin voin sitten taas seuraavan kerran jälkeen itkeä viikon.

Hanurikuvaa salilta kehiin.






Huomenna lepoa.


Taidan vääntää tässä lepopäivän aikana jonkun tortun taas kehiin, katsotaan mitä tulee. Aattelin kääretorttua tehdä, jos se toimii postaan reseptin eetteriin( tosin mähän syön sen kuitenkin vaikka se levähtäiskin)

4 kommenttia:

  1. kuule superperse, onk toi hack väärin päin siis oikeasti tosi toimiva? ottaako se polviin vähemmän ku perushack? reipas tyttö.
    kävin lukemassa.

    VastaaPoista
  2. Repesin :)
    Joo mulla ainakin toimii, ja polvet on säästyneet kyllä, vaikka niissä vanha vamma onkin niin hyvin pystyy noinpäin tekemään. Oikeinpäin kun tekee niin pitää ihan todella keskittyy ettei satu ja asetella jalkoja oikein.

    VastaaPoista
  3. Meitsillä tuo hacki reversenä tuottaa hieman hankaluuksia (riippuen hackista) tän mun pituuden vuoksi. Joskus on suorastaan hankala asettatua siihen toisinpäin :/ mjääääh. Haastetta tähän hommaan tuo jos olet a) kovin lyhyt tai b) jos olet kovin pitkä :D Ei oo helppoo kun on vaikeeta.

    Mut hei, superperse :D tsemppiä :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon että saattaa olla vaikeaa. Jotkut laitteet kun on suunniteltu niille 170 senttisille ei ne sit aina pitkälle tai pätkälle sovi.
      ;) kiitti

      Poista