keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Uusi yhteistyökumppanini.

  





Olen saanut mahtavan yhteistyökumppanin ja olenkin todella innoissani tästä mahdollisuudesta ja tuesta. 
Sportnutrition on kyseessä ja sivun laidassa vilkkuukin heidän mainoksensa. :)

Olen tutustunut Selfin tuotteisiin jo aikaisemmin, kun bodari niitä on roudannut kotiin. Joten niistä on jo hieman kokemustakin. En ole mikään ravintolisien suurkuluttaja, mutta viimeaikoina olen ehkä niitä hieman useammin käyttänyt, kuin aikaisemmin. 
Olen pitänyt tuotteiden mausta ja liian makea tai mauton tuote ei sovi minulle. Jos joku maistuu sonnalle en sitä suuhuni laita vaikka se tekisi mitä ihmeitä.

Mikä parasta kauppa on aivan mun kotikulmilla, jos jokin loppuu niin alle kilsa matkaa hakemaan täydennystä :)


Näillä pärjään hetken aikaa :)






Huomenna on vielä puntista vapaata, teen vain hieman aerobista.







2 kommenttia:

  1. Toi Amino Fusion on ihan supertuote! 2 purkkia on nyt menny ja kolmatta tilaukseen. -Jesse-

    VastaaPoista
  2. Jesse oot koukussa siis :) Hyvä koukku.

    VastaaPoista