maanantai 24. maaliskuuta 2014

Näkkäri rahkakakku :)

Näkkäristä saa ihan hyvän pohjan Juustokakkuun :)

No ei tässä luomuksessa ollut kyllä juustoa laisinkaan.

Pohjaan tuli
40g Ruisryvita näkkäriä
1/2 banaani noin 58g
Tattarihiutaleita 10g
Micro whey pancake 20g

Muussaa näkkärit pieneksi ja lisää muut tuotteet sekaan, banaanilla korvasin siis rasvan ja hyvä tuli pohjasta.

Päälle perusrahka 250g
Marjoja 100g
Yksi murskattu näkkäri
pari liivatetta/appelsiinin mehussa.

Ainekset sekaisin, lämmitin appelsiinimehun sekoitin liivatteet kuumaan mehuun ja sekoitin rahkan sekaan.

Laita jääkaappiin toviksi ja nauti.

100g
Kalorit 103
P. 8.8g
H.14.5g
R.1g
Kuitua 3.1g



Tattarihiutaleita eikä pancake jauhetta ole pakko laittaa pohjaan, lisää vaan muutaman näkkärin lisää niin sekin riittää. Tästä tuli siis aika pieni annos, kuten kuvasta näkyy.




Treenipuolella tänään tein selkää ja olo oli kyllä heikohko, johtuen huonoista unista. Olkapäähän ja ranteeseen jomotteli hullunlailla koko yön. Noh ihan hyvä polte tuli haluttuihin paikkoihin. Pienillä painoilla hinkkailin. Maastavetoa tein 15 toiston sarjoja ja kolme vikaa settiä tein "vain" 80 kilolla. Siitä siirryin kulmasoutuun, pull downiin ja muihin liikkeisiin. Muutama liike myös hauikselle ja pohkeille. Kotio syömään ja päikkäreille.
Eilen oli aika sama kaava, tunnin venyttelyn jälkeen tuli armoton väsymys ja nukkumaanhan se oli mentävä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti