torstai 27. maaliskuuta 2014

Olin reipas ja venyttelin salilla tunnin verran. Eikä muuten satu enää niin paljon, no okei vähän sattuu. Nivunen on mulla ollut tosi kipeä, enkä saa sitä kunnolla venytettyä. Mihin sitä ei sattuis, aina joku paikka kolottelee. Spagaatti varmaan menis mutta ei uskalla repästä nivusen takia. Yöllä mua särki ihan hirveesti jalkoihin treenin jäljiltä, hyvällä tavalla kolotteli. Muutenhan mä nukuin, kuin vauva ja aamulla olinkin suhteellisen pirteenä. Päiväkin oli ihan älyttömän hieno ja ihanasti katupöly leijailee ympäriinsä.

Tein muuten  hyvän mikro "protskuleivoksen". Mulla on tapana siis kaivella kaapista mitä käteen sattuu ja tehdä niistä jotain. Joskus onnistuu ja joskus ei.

Sokerijuurikas kuitu 15g
Micro whey banana suklaa 10g
Micro whey active pancake 10g
Vesi 50g
Tattarihiutale 5g
Leivinjauhe hyppysellinen.
Karppisokeri makeutukseen.
Cocovi kaakaojauhe 2 tl
Kanelia 1 tl.

Kuivat aineet sekaisin, vesi sekaan ja anna turvota hetki. Mikrota 1 minuutti ja 30s. riippuen mikron tehosta. Annoshan on kärpäsen kakan kokoinen, koska en viitti tehdä isoja satseja jos se meneekin vikaan. Tästä pitää kokeilla sellaista Kakkupohja versiota, että onnistuuko se jollain ihmeenkaupalla. Saa nähä.
Kaloreita tässä olis 100g /109
P 16.7g
H.7.3g
R 1.3g
Kuitua 13.4g

Hyvin upposi  ja huuhtelin sen alas tuolla vaniljakastikkeella.




Huomenna Rinta/hauis treeni ja jotain supersettejä kuulemma tiedossa.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti