perjantai 14. maaliskuuta 2014

"Pakko" tehdä penkkiä ;)
No ei oo, mutta se on niin kivaa tehdä. Tänään tein hieman lyhyempää sarjaa ja koiteltiin hieman suurempaa painoa. Lyhyet sarjat on mun mielestä sellaisia, että tuntuu salilta lähtiessä ettei oo mitään tehnytkään :D Mulla ei ole mitään ongelmaa tehdä pitkiä sarjoja, jotkut ei tykkää niistä ollenkaan, kun ne tuntuu kuulemma tylsiltä. Ei ne tylsiä ole ollenkaan mun mielestä.
Vinopenkkiä käsipainoilla perään ja hieman taljassa myös rintaa.

Hauikselle tein vähän pidempää sarjaa pikkuisilla painoilla. Hyvin sain tuntumaa.

Huomenna onkin sitten ihanainen kyykky päivä, iik en jaksais odottaa ollenkaan, voinko mennä jo nukkumaan :D


Treeni kulki hyvin ja eilen oli lepoa. Mulla on hieman käynnistysvaikeuksia lepo päivän jälkeen, mutta kyllä se kulkee, kun salille pääsee ja pari sarjaa on hinkattu alle. Ilmeisesti laiska perusluonne tulee hetkessä esiin :)
Eilen venyttelin myös kuten lupasin, eihän sitä kehtaa olla venymättä jos kerran sitä ensin mainostaa :) 50 minsaa. Piti ihan salille mennä sitä tekemään, koska kotona koiralapset ei tykkää kehonhuollosta. Tai siis tykkää, mutta kun vetäsen itseni lattialle alkaa eteen ilmestymään jos jonkinlaista lelua heitettäväksi. Putkirulla aiheuttaa myös samanlaisen reaktion, koirat kun näkevät sen niin lähdetään jo hakemaan lelua varmuuden vuoksi.



Pitäkäähän pipoista kiinni tänään ja huomenna, siellä taitaa hieman tuulahdella???

Eilen tein myös porkkanakakkua. Alkuperäinen ohje Jutan Blogista. Hieman muokkasin sitä omien aineksieni mukaan. Oli sen verran herkkua, että piti tehdä uusi tänäänkin.


Porkkana 100g
Micro whey active pancake jauho 20g
Micro whey banaani/ suklaa 20g
pofiber 20g
Fiber husk 5 g
vesi 100g
Rahka 100g

Aineet sekaisin ja uuniin 200 astetta 25 minsaa. Päälle rahkaa sitruunalla ja makeutusaineella maustettuna. Voi käyttää myös hunajaa :)

255 kaloria
P. 39g
H. 18g
R. 3g

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti