sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Tänään on vietetty lepoa. Kauheen hankalaa, mä oon siivonnut, käytiin koirien kanssa kävelyllä ja mitäs sit??? Kai mä makaan tossa sohvalla loppuajan. Niih!!!

Eilinen etureisi jumppa taisi toimia, koska aamulla tai siis yöllä sattui ihan helvetillisesti selkään ja vaihdoin asentoa varmasti miljoona kertaa. Aamulla sukkien laitto oli yhtä tuskaa ja mä sitten hieman venyttelin siinä ennen aamupalaa ja johan jeesas.  Mulla siis kipeytyy selkä aina jalkatreenien jälkeen.

Eilen siis kyykkäiltiin kevyesti salilla. En tehnyt mitään enkkoja ja sarjatkin piti kuulemma lopettaa vähän niinkuin kesken. No mikäs siinä, tein kuten käskettiin ja tempasin 3 kymppiä 100kg... Vähän jäi vielä varaa ja tuli mulle kyllä huono olo, koska maha oli täynnä rahkaa, marjoja ja vettä. Söin ihan liian lähellä treeniä.
Prässiä ja reidenojennuksia perään samalla taktiikalla. Taktiikka puri koska reidet ovat olleet kipeät ja kyllä tossa kävellessä hieman tuntui reisissä. Venyttelin myös treeninkin jälkeen.

Venyttely ei ookaan enään niin ihanaa, mä vaan jäykistyn koko ajan lisää, sekös ärsyttää. Siihen pitää paneutua vissiin enempi tai sitä pitää tehdä enempi.


Vanha kuva, samat painot :)
 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti