lauantai 22. maaliskuuta 2014

Torstain levon jälkeen salille  ja mikäs muukaan kuin penkkipäivä. Mitään suuria ja mahtavia ennätyksiä ei tehty, tarkoituksella, mutta hyvä treeni.
Tosin meinasin revetä varmistajalle, kun siinä punnersin tankoa ylöspäin niin hän meni keventämään liian aikaisin :) on se vaan niin vakavaa... vai onko?

Tein siis penkkiä, vinopenkkiä laitteessa, ristikkäistaljassa. Hauista tuli tehtyä myös kolme eri liikettä. Tänään on ollut paikat kipeenä kyllä. En jaksa niitä treenipainoja luetella, ne nyt ketään kiinnosta.

Tänään oli vielä etureisitreeni ja sitten sunnuntai on pyhitetty venyttelylle ja levolle.
Aloittelin kyykyllä ja pienillä painoilla tänään. Syvemmälle oli tavoite, kuitenkin vain etureisillä, sillä persetreeni on sitten erikseen. Koittelin myös lankkua jalkojen alla, koska mun nilkat ei todellakaan ole mitään joustavaa laatua, voi olla että kun ne on hieman kipeet jo valmiiksi niin ei pääsekään niin alas asti. Oon myös koittanut ihan ilman mitään tankoja mennä niin alas kuin pääsen ja mähän kaadun persiilleen hetimiten :)
Ohjelmassa oli siis kyykky, reidenojennus ja prässiä kahdella eri tyylillä. Alkuun lämmittelin fillarilla 10 minuuttia että saisin polviin hieman liikkuvuutta ja lämpöä.
Just nyt mä vihaan mun polvia ja kaikkia muitankin alaraajojen niveliä.

Tein prässiä ja eräs kundi tuli kysymään voiko tehdä välissä, tottakai, mutta olisi pitänyt sanoa ei... Jaa miksi? No sarja tauot tuli pidemmiksi ja siinä sitten en voinut enää lisäillä painoja. Tein sitten vähän pidempää sarjaa sitten etureisille, joka oli sitten varmaankin ihan hyvä, koska ainakin nyt on sellainen fiilis kintuissa, että on ihme jos ei oo huomenna kipeenä. Että pienestä ketutuksesta huolimatta sain kuitenkin ihan hyvän treenin vaikkei se mennyt juuri kuten suunnittelin. Ei se aina natsaa, eikä sitten kai oo niin vakavaa. Toki on meillä salilla toinenkin prässi siinä vieressä, mutta hän halusin tulla siihen samaan.
siellä se lankku pötköttää lattialla :)


Ensiviikolla on sitten hieman erilaiset treenit luvassa, pienempää painoa ja pitkää sarjaa niin, että tyttö olisi finaalissa.  Jotain giant settejä kuulemma kans, saa nähdä miten käy.
Sopii mulle kyllä, en valita(saatan ehkä sitten treenatessa hieman valitella, mutta positiivisella tavalla) Vähän erilaista treeniä vaihteeksi, jotta lihakset saisivat uutta ärsykettä. Tänään jo vähän harjoittelin pakon edestä siinä prässissä, tein 60 toistoa :)

Mukavaa viikonloppua kaikille.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti