lauantai 19. huhtikuuta 2014


Salille raahauduttiin 9 aikoihin ja sehän tiesi kyykkytreeniä. Eilisen hieman kankean alun jälkeen, hieman jännitti, että jaksaako sitä tankoa enempää nostella.
Ohjelmassa siis lyhyttä sarjaa ja suhteellisen raskasta.
Kyykkyä, hackia ja reidenojennusta. Olihan se rauta painavaa, mutta ihan hyvin meni kuitenkin. satasta enempää en tällä kertaa laittanut tankoon, hackissa taisin tehdä omia uusia ennätyksiä, kun en sitä juurikaan ole tehnyt etureisille, polvien takia. Hyvän asennon löytäminen kintuille auttoi siihen ettei polvissa tuntunut, reisissä kylläkin. Perille meni treenit. Nyt mä oon ihan raato.




Banaani rusinaleipä
Tattarijauho 40g
Raejuusto 2% 65g
Pofiber 10g
Kaurahiutale 20g
Banaani, pilkottu 65g
Leivinjauhe 1/2 tl
Kuuma vesi 70g
Makeutusaine sopivasti.


Sekoitan ainekset keskenään ja lisää vesi. Laita tahna pieneen uunivuokaan ja laita rusinat pintaan. Uunissa 20 min 175 astetta.

100g/ 120 kaloria.
P. 5.8
H.20.5
R. 1.4

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti