perjantai 4. huhtikuuta 2014

Tänään en postaa mitään repseptejä, vaikka keittössä suhiseekin :) Leivoin kyllä ja piirakka katosi jo ettei kissaa ehtinyt sanomaan. 

Vuorossa oli rinta/hauis treeni ja samanlainen setti tiedossa kuin viimeksikin eli monta liikettä peräkkäin ilman taukoja. Kyllä siinä viimeisessä sarjassa alkaa mehu puoli olemaan aikalailla lopussa, mutta tehdään sen verran, kuin irtoaa, tietenkin.
Eihän sitä voi luovuttaa ja lähteä kotiin nyyhkimään, että en määää jaksa(vaikkei jaksaiskaan) se lihas väsymys on erilaista, kuin se väsymys joka saa sen hanurin liimaantumaan sohvaan kotona.

Meillä muuten hajosi digiboxi :) saadaan hieman puhettakin kotosalla aikaiseksin, muutenhan se menisi niin, että treenin jälkeen meillä on kaukosäädin viestikapulana sohvalla ja heitellään sitä päästä päähän ja valitaan ohjelmia joita katsotaan. :D
Ihan perus fitness elämää eikö? Vaikka mulla on toi spinning pyörä tuossa olkkarissa, en mä sitä 24/7 polje.

Entisessä elämässä mä elin 4 vuotta ilman telkkaria :) Se oli helppoa se, tosin siinä jäi kyllä uutisetkin näkemättä. Olin lähdössä matkalle Thaimaahan, kun kaverit soitteli mulle, ootko sä hullu lähössä, siellä on ollut joku tsunami??? Aijaa no eikai se kauheen paha voi olla, rinkka selässä eteisessä seisoskelin :) Äitikin meinas tulla lankoja pitkin ja suuttui ihan hirveest,i kun olin joka tapauksessa menossa. Löi mulle luurin korvaan parin voimasanan kera. No en sitten mennyt, ihme juttu.


10 toistoa ja neljä kierrosta.
Penkki
Flyes tasapenkillä käsipainoilla
Vinopenkki
Tasapenkki käsipainoilla.

Penkissä ja vinopenkissä oli vaan tällä kertaa vähän enempi painoa kuin viime viikolla, meni kyllä perille.

Hauikset:
Taljassa tangolla
Käsipainoilla istuen
Hammer käsipainoilla
Hauiskääntö seisten käsipainoilla.

Perille meni sekin, taljassa oli enempi painoa, mutta kässäreillä nitkuttelin pikkupainoilla, enkä olisi kaivannut yhtään lisää painoa. Myöskin 10 toistoa ja 4 kierrosta, se viimeinen oli kyllä aika hapokas. Lopuksi masterissa hiet pintaan ja pihalle.

Huomenna sitten hinkataa etureisiä, mahtavaa :) 










4 kommenttia:

  1. Näin tuon kuvan eilen facessa ja että se hymyiltti, ja niin tekee edelleen :D

    http://www.hillamaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on aika osuva ainakin mun elämääni, clubi jossa itse vierailen on vantaan Gym Club :) Eipä ole tullut clubbailtua vuosiin.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. tättärää haaste otettu vastaan :)

      Poista