keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Tänään kurittelin takareisiä superisti. Hyvin poltteli siellä treenin aikana, ei mennyt hukkaan reissu tänäänkään.

Sjmv+ reidenkoukistus maaten. 
Prässi+ reverce hack.
Reidenkoukistus istuen+ loitonnus (seisten)
Kaikkia 6 kierrosta. 

Tuo reidenkoukistus ei ole koskaan ollut mun lemppari, mä vihaan sitä, mutta tein silti. Jotenkin en yleensä saa siinä tuntumaa kunnolla, mutta nyt taisin saada. Maaten jos sen teen niin useasti alkaa sattumaan selkään(riippuu mitä liikkeitä olen tehnyt pohjille) ja painoja saa tiputtaa ihan huolella pois. Istuen kun teen, mua sattuu aina polveen ja sen takia teen sen yleensä vuorojaloin, koska muuten toinen koipi tekee isomman työn tuon kipeän ottaessa huilia.   Tänään tein vasta vikan sarjan jälkeen vuorojaloin loppuun about 2 kilolla ;) 

Loppuun 15 min stairmasteria ja 30 minuuttia venyttelyä. Huomenna on lepopäivä.

Mun on tehnyt mieli jo hetken aikaa pinaattilettuja kun Heidin blogissa niitä oli ihanasti näytillä. No mä sitten sotkin sellaisen vihreän tahnan blenderissä ja koitin sitä pannulla paistaa. Eihän siitä mitään tullut, tai no tuli, mutta pirun ruma. Kaadoin sitten sen koko soseen leivinpaperille ja täräytin uuniin, siitä tuli sitten Pinaattinen pannukakku. Luulen että olisi se pannullakin onnistunut jos olisin heittänyt jauhoja enempi sekaan ja reilusti voita pannulle, mutta ei se nyt tällä kertaa sopinut mun kuvioihin.
Siitä tulikin ihan yllättävän hyvää ja pitänee ehkä hieman vielä muokata sitä, tai sitten ei.
Veikkaan että Heidillä onnistui paremmin :)


Koko höskään tuli:
119g valkuaista.
18g sokerijuurikasta.
30g ruislesettä.
500g vettä.
Psylliumia hyppysellinen.
73 g kukkakaalia.
84g pinaattia.
Suolaa ja mausteita.
Soosi sekaisin blenderissä ja uuniin. 180astetta, mutta en muista kauan se siellä oli, ehkä 20 minuuttia.
Koko höskän kalorit oli ihan naurettavan pienet. 100g niitä oli jopa 22 kaloria, P. 2.5  H.1.3  R.0.3
Että ei tolla kyllä tiellä pysy jos meinaa vaan tota vedellä. Tulipahan kokeiltua :)




1 kommentti:

  1. Katoinkin kuvasta, mikä bloggerissa näkyi, että nyt taitaa olla jotain pinaattista. ;) Pinaattinen pannukakku kuulostaa semmoselta, että sitä voisi itsekin joskus tehdä!

    VastaaPoista