tiistai 8. huhtikuuta 2014

Tänään tein pitaleipää aamulla. Päädyin siihen koska kaupan tuotokset oli aika höttöä. Kaivelin netistä ohjetta, mutta en mä sitä sitten juurikaan noudattanut. Eipä nuo kauheasti pitaleivältä näytä, kuin muodoltaan.  Käytin osaksi vehnäjauhoa ja sitten gluteenitonta jauhoa. 


Salilla on olkapää jumppa tänään. Edelleen siis Giantteja Olille ja ojentajille. Viimeksi mun ojentajat oli aivan lopussa ja oli kyllä olkapäätkin. 
Olkapäät mulla ottaa hyviin treeniä vastaan ja niitä ei välttämättä tarvitsis niin kovin hinkata. Omasta mielestä mun etureidet laahaa eniten perässä, mutta ehkä ne siitä kasvavat hiljalleen, kun koivet on nyt jaettu etu ja takareisi päiviin.  Kehityksen tie on hidas, ei auta kuin kurittaa kohdistetusti.

Olkapäille samat treenit kuin viimeksi.
Pystypunnerrus.
Viparit istuen.
Etunosto käsipainoilla.
Takaolat käsipainoilla.
Pystysoutu tangolla
Pystypunnerrus laitteessa.
6 kierrosta, 12 toistoa tai enempi. Kaveri vieressä sanoi että sun olkapäät räjähtää kohta. Oli vähän suonta pinnassa ja älytön pumppi. Voi kun sais pitää ne olat 24/7 :)

Ojentajille 4 kierrosta.
Dippi laitteessa.
Taljassa köydellä.
Taljassa köydellä niskantakaa.
Ranskalainen käsipainoilla.
Dippi omalla painolla penkiltä.

Venyttelyt ja loppu verryttelyt ja se oli siinä. 
Huomenna hierontaan ja takareisiä.

Tein myös tällaista, ei pääse ainakaan laihtumaan.

Kalorit 100g
208
P. 7.7
H.35.2
R.4.1
Tuli siellä keittiössä tällainenkin tehtyä. Porkkana "kakku" Aika ruma, mutta ei se kuulemma makua haitannut. 100g sain ängettyä 64 kaloria. P. 10.4  H.4.1  R. 0.4
Valkuainen vaahdoksi 100g, pofiber 15g, porkkanaa 110g, micro whey protskujauho 20g,  Leivinjauhe 1 tl, Maitorahkaa 230g,Päälle 3% tuorejuusto sitruunan mehulla. 200 astetta uunissa 20 min. Olis ehkä pitänyt laittaa sitä pancake jauhoa tuon proteiinin tilalle olis tullu jymäkämpi, mutta menihän tuo noinkin.


2 kommenttia:

  1. Tää sun treenityyli kiehtoo mua. Että tekee tuolleen liikkeitä peräjälkeen ja niitä sitten useamman kierroksen putkeen. Mun ehkä täytyy jossain kohtaa kokeilla itsekin. ;) Osaatko sanoa, mitä etua/haittaa tuosta tyylistä on siihen perinteisempään treenityyliin verrattuna?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on tälläinen 3 viikon jakso, jossa olis tarkoitus antaa lihaksille hieman erilaista ärsykettä ja sitten palata "vanhaan" takaisin. Toiveena olisi hieman enempi voimaa ja lisää pattia :)

      Poista