lauantai 17. toukokuuta 2014

10 tunnin unet alla ja olo on silti kuin jyrän alle jääneellä. 
Tästä kehkeytyi siis huilia, en jaksa mennä salille. 
Mulla on ollut kurkkukin jo pidempään kipeä( tammikuusta) käynyt valittamassa siitä ja viimeksi vihdoin sain lähtteen, mutta siinä luki, että jonotus on kuukausia. Ääni väsyy puhuessa ja kähetyy heti jos vaikka nauraa kovaan ääneen hetken verran(onko mulla ollut liian hauskaa). Mua niin ärsyttää, koska kuulostan ihan  puliakalta.. 

Mun on pitänyt parturoidan meidän koira joka kesä, koska herran turkki on aivan sairaan paksu, enkä halua sille enää lämpöhalvausta kuten pari kesää sitten. Harvemmin noita Chihuja tarttee parturoida, mutta meillä tarvitsee.





 Uunista tuli tänään tällainen tuotos ulos.


Pohjakset:
30g pofiber.
25g kookosjauho, risenta.
Raastettu omena 113g(1 kpl)
1 valkuainen 41g
Mantelimaito 45g
Vesi 144g
Karppisokeri.

Päällynen:
1 keltuiainen.
1 sitruuna lihoineen
50g rahkaa.

Pohjan ainekset sekoitetaan ja levitetään piirakkavuokaan.
Päällisen ainekset kippoon+ makeutus ja sauvasekoittimella sekaisin. Levittele pohjan päälle ja laita uuniin 180 astetta ja 25-30 min.

Koko kakku 585g/ 341 kaloria.   P. 21.3  H. 31.4  R. 9.7

100g/ 58 kaloria.  P. 3.6  H.5.4  R.1.7


Mä lähen päikkäreille, nauttikaa viikonlopun keleistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti