perjantai 16. toukokuuta 2014



Eilinen hieronta teki mulle ihan kamalan olon. Mulla oli kylmä, väsy ja sellainen kipeä olo. Kuonat lähti liikenteeseen todellakin. Tänään ei ole mitään moisista oireista, vaikka eilen oli ihan varma viltti korvilla, että nyt kuolema korjaa välittömästi :)

Olen säännöllinen hieronnassa kävijä, mutta nyt taukoa tuli 2 viikkoa ja sen kyllä huomaa heti. Kerran viikossa pitäisi kropan toimivana, eikä tulisi pahempia jumeja. Venyttelyt ja rullailut siihen päälle vielä. Onneksi paikat aukeavat helposti, vaikka ensin olisi kumivarasaralla töitä hieronnan alussa. Toki meillä on aina kaksi tuntia varattu hieronnalla, koska tunnissa ei ehtisi kuin päivää sanomaan :D

Paljon treenavana lihashuollosta on pidettävä huolta ja siitä levosta. En tosin tiedä onko salilta vapaana päivänä paras mahdollinen hierontapäivä.  Olo on yleensä sellainen, että kovakin treeni olisi alla. Aina vaan ei saa aikoja sopimaan yhteen oman aikataulun kanssa.



Mitä sitten teen yleensä lepopäivänä?
No kyllä mä arkiaskareita teen ihan normaalisti, musta olisi hassua jos vain makaisin paikallani kaukosäädin kädessä. Pesen pyykkiä, imuroin, saatan vaihtaa lakanat jne. jos joku sanoo, että mun lepopäivä on pilalla, kun vartin vaihtelin lakanoita, sitten se on vissiin pilalla.
Monesti myös venyttelen ja putkirullailen kroppaa samalla, kun katson tv:tä.


Teen siis samoja asioita, kuin treenipäivinä.

Tänään olisi ollut tarkoitus aloittaa toinen viikko Giant sarjoja, mutta päätin pitää kevyen viikon. Nukuin päivällä parin tunnin päikkärit, enkä leiponut, kuin yhden leivän :)

Tein siis salilla rintaa ja hauista. Niin oli kuule kovat treenit, että melkein hävetti jumpata. Ei tullut hiki, ei tuntunut missään, ei tullut pumppia juuri nimeksikään. Eli mä tein ihan onnistuneen kevyen treenin. Kroppa on kyllä aika tyhjä, ei paljon painetta lihaksissa näy. Noh kyllä se takaisin tuloo vielä.
Tekee hyvää mun nuutuneelle olemukselle ja jatketaan sitten viikon päästä niitä gigamegasuper treenejä.
Huomenna olisi luvassa kevyt etureisitreeni, menee varmaan ihan reidenojenteluksi vaan :)






2 kommenttia: