lauantai 3. toukokuuta 2014

Jalkatreenit ja porkkanan kakku ;)



Tänäänkin mun ystävänä on ollut päänsärky. Ei se ollut niin paha vielä, kun salille mentiin, mutta siellä pinnistellessä se alkoi vaivaamaan pahemmin.

Kyykkäilin aluksi ja lyhyttä sarjaa ja raskasta edelleen. Ensi viikolla vielä 3 raskasta treeniä, sitten taas vimputellaan.
Kyykkäämisen kanssa meni sitten niin, että ei tuo matikkapää oikein ollut mukana ja sarjaa tehdessä ihmettelin hiljaa itsekseni, että miten tää tuntuu niin paljon raskaammalta kuin viime viikolla sama paino. No siinä olikin sitten 10kg enempi kuin luulin :) No eipä ne enkka painoja vielä olleet, mutta ihan hyvä suoritus kuitenkin ja tein kolme sarjaa sillä painolla.(120kg)
Hackia ja prässiä vielä sen päälle.
 Bodari sano, että pumppaas Fitness-muija kyykyllä vielä etureidet loppuun.  Ihan sama tuleeko 5 vai 15 toistoa, teet vaan niin monta kuin tulee. Tangossa oli 40 kiloa ja mähän kyykkäsin sillä sitten 100x. Ei voinut enää lopettaa 50 toiston jälkeen kesken...

Että semmottiis tänään, voi olla että tulee uni aikaseen tänään. Ehkä herään ajoissa, sillä huomenna mä vetäsen aamupalaksi riisipuuroa ainakin kattilallisen. Lepoa se lupaa myös huomiseksi.


Huomista varten tuunasin myös hieman porkkanakakkua. 


Munanvalkuainen 159g (4 munan)
Makeutusaine Erytritolia 
Porkkanan raaste 218g
Tattarijauho 90g
Tattarihiutale 90g
Kookosjauho 33g
Vesi 135g(tai niin että taikina on sopivan löysää)
Ruokasooda 2 tl
Leivinjauhe 2 tl.
Kaneli.
Vanilla mauste.

Vaahdota muna ja sokerin korvike ja lisää porkkana. Sekoita kuivat tuotteet keskenään ja lisää porkkanan ja munan sekaan. Maista tarviiko lisää makeutusta. Uunissa 180 astetta ja 30-40 min. Anna jäähtyä liinan alla ja laita jääkaappiin kelmussa ja syö vasta huomena(jos pystyt)

koko kakun kalorit 767
P. 35.2
H. 127
R. 6.7

100g/ 105 kaloria
P. 4.8
H. 17.4
R. 0.9 




Kakut ja puurot menee suoraan tänne :) 



Ja tänne.

8 kommenttia:

  1. Sä oot aivan kertakaikkisen upea! Ja nämä reseptit houkuttelevia, olisiko sun mahdollista tehdä jonkinlainen lista raaka-aineista, joilla pääsisi samanlaisen fitnessleivonnan alkuun? Tämän alituisen kieltäytymismentaliteetin ikävä puoli on usein liian vähäinen ravinto ja sitten taas kehitys takkuaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja kiva että reseptit houkuttelevat ja tiedän kyllä mitä tarkoitat. Voin tehdä postauksen mitä kaikkea tuotteita käytän jos siitä olisi vaikka hieman apua :D Usein olen laittanut linkin tuotteisiin, mutta ehkä sellainen kerta rysäys oisi hyvä juttu. Kiitos ideasta :D

      Poista
  2. Oiooi mitä herkkuja ja oioiii mikä koipia! Tänne molempia, kiitos!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä nää herkut menee suoraan koipiin, sulla on siellä kehittymässä hyvät koivet myöskin Laura.

      Poista
  3. Upeat jalat !! Kuinka kauan oot harrastanut lajia ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta vaan :) salillahan mä oon käynyt vuodesta 2001, ekat kisaan tähtäävät treenit aloittelin 2006, siitä asti ehkä enemmän tosissaan ja tavoitteellisemmin treenannut salilla. Tosin muutamat loukkaantumiset ja operaatiot selälle hieman hidastivat tahtia muutamaksi vuodeksi, mutta nyt taas on päässyt isompien painojen makuun.

      Poista