keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Kyllä täälläkin välillä tuntuu siltä ettei todellakaan huvittaisi tehdä mitään. Fitness-muija ei kuitenkaan ole mikään super-muija :) (oompas)
Mikä se sitten on ettei kiinnosta? Mulla ainakin jos nukun huonosti. EI- levännyt kroppa ei kauheasti kiittele aamulla. 
Yleensä, kun nousen ylös, mua sattuu selkään, nilkkoihin ja tällä hetkellä noihin ranteisiin.
Nilkat ja selkä yleensä vetreytyy tuossa parissa tunnissa ja jos käyn aamulla kävelemässä saan aineenvaihduntaa liikenteeseen ja oloakin paremmaksi. Ranteet ei ihan hetkesssä vetreenny ja tällä hetkellä musta tuntuu, että pitänee ottaa yhteyksiä viisaampaan tämän asian tiimoilta.
Onneksi mä en oo enää kampaaja, koska mun sakset kyllä jäis siihen paikkaan. Vaikka moni aattelee: kerran kampaaja aina kampaaja, ota sakset mukaan kun tuut käymään meininki.

Noniin se siitä valituksesta. Enkä mä valita, kerron vaan faktaa siitä, että se elämä ei oo mannapuuroa ja mansikkaa. Meillä kaikilla on varmasti kipuja ja toisista saa sitten tekosyyn siihen, että ei voi tehdä mitään, kun mulla nyt on tää polvi, selkä, olkapää jne. 
Mä oon niin romu, että mulle ei tokosyyt kelpaa. :) Harvemmin itse mistään kitisen (pahasti), mutta jos valitan niin sit se kyllä jo hieman häiritsee elämää.  Kipu on perseestä, se ei lähde pois lepäämällä joten yhtä lailla mä voin tehdä jotain? 



Tänään olikin sitten takareisiä salilla. Suunnitelmat meni aikalailla uusiksi kun kaikki ne paikat oli varattuja mitä ajattelin tehdä. Super -sarjoja tänään. 
Tein sitten poikain kanssa prässiä ja siihen hacki perään alkusoitoiksi. Toistot oli 15 luokkaa. Sarjoja tuli 3-5 riippuen liikkeestä.

Prässiä vuorojaloin + sjmv kahvakuulilla perään.
Reiden koukistus+ loitonnus
Loppuun omalla painolla 3 sarjaa askelkyykkyä ja potkuja.
Lehteä lueskelin loppuun vartin verran aerobista tehden.

Mun takareisistä lähti kyllä tunto ihan totaalisesti, prässin jälkeen ja ne tuntui ihan puutuneilta. Siinä tuli pientä kilpailu tilanetta, kun eräs salimies teki sitä prässiä samaan aikaan. Oli jo lopettamassa, kun painoa oli 320 kiloa :) sanoin että otetaas kerran vielä ja lisätään painoa. 350 kiloa oli prässissä ja mä tein 15 ja kaveri 16, ei voinut hävitä naiselle :D 

Voimaa keräillään tänään mustikkamuffinista :)

100g/ 51 kaloria.



20g kookosjauho (foodin)
30g pofiber
20g Tattarijauho
50g valkuainen
Vesi 172g
60 mustikoita pensas.
1 tl leivinjauho
1/2 tl ruokasooda.
Karppisokeri tai stevia, ken sen mausta tykkää. Muukin makeutus käypi.

180 astetta 20 min tai sen verran kunhan ei kärähdä ;)
8 annosta tulee tästä.

Kahvia tulemaan ja kaverit kylään. (niin varmaan, syön nää itse)



Tein myös yhden hengen katkarapusoppaa, pikkukattilassa. Alkoi tekee keittoa mieli :)


Huomenna mulla on hieroja ja 2 tuntia varattu aikaa murjonnalle. Kuonat liikenteeseen on päivän teema.












2 kommenttia:

  1. Lause "Kipu on perseestä, se ei lähde pois lepäämällä joten yhtä lailla mä voin tehdä jotain?" kiteyttää kaiken oleellisen, miksi ihailen sun asennetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Heidi, ehkä mä otan sen uudeksi motokseni :D

      Poista