maanantai 2. kesäkuuta 2014

Aamupäivällä Vierailin Sportsnutritionin uudella kaupalla Vantaan Koivuhaassa ja matkaan tarttui jos jonkinlaista purnukkaa.
Matkaan lähti myös Mannisen suklaa Puddingia, saa nähdä mitä mä siitä taion, jos oikein luovaksi heittäydyn :) En ole aikaisemmin sitä testannut ja toivottavasti on herkumpaa, kuin se Fastin versio, joka ei kyllä mun makuhermoihin toimi sitten yhtään. Tosin mä keksin jo mitä mä niistä teen ja taidan kokeilla illalla. 


Kuriiritie 23-25 01300 Vantaa. Tervemenoa!!

Salille mentiin kimpassa iltaruuhkaan. Mulla oli vuorossa selkä ja hauis. Taas niitä pitkiä sarjoja.
Ylätalja lapiokahvalla eteen ja taakse.
Ylätalja rusettikahvalla.
Alataljasoutu seisten lapiokahvalla.
Ylätalja laitetta vuorokäsin.
Hauista pari liikettä käsipainoilla ja yks liike taljassa.
20 toistoja ja sarjoja 3-4 liikkeistä riippuen ja painot oli pienet :)


Hitokseen iski nälkä ja meillä oli kotiin saapuessa sellainen kyynerpää taktiikka tossa hellan ympärillä ja mä sanoinkin, että pitäs olla kaks hellaa :D
No vähän liioittelin. Ruoka hävisi lautaselta kaikessa hiljaisuudessa about 5 minuutissa.
Karseeta kun iskee kiukkunälkä.

Pari suklaarahka kuppia pahimpaan hätään...


Note to myself, seuraavalla kerralla älä tule suoraan suihkusta, kun pääsee mestarin kanssa kuvaan..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti