perjantai 6. kesäkuuta 2014

Amino jääpuikkoja ja treenejä.



Eilen olin sportsnutritionin kaupalla muutaman tunnin hulinassa.
Huomasin että eilinen jalkatreeni alkoi jaloissa tuntumaan siinä seistessä. Mua ei ole vissiin tehty enää seisomaan vaan liikkumaan :) siinä mä koitin takareisi, persekivuissa pyöritellä koipia huomaamatta. Onneksi ei mitään pitänyt noukkia lattialta, koska pyllistäminen sattui :D En kuitenkaan hieromaan ryvennut.
Kävin iltasella koiran kanssa lenkillä vetreyttämässä koipiani ja loppuilta kintut kohti kattoa rullaamisen jälkeen. 


Tänään alkoi sitten taas "voimailu" ensimmäinen raskas viikko on yleensä sellaista kiukuttelua ;) ei tunnu rauta nousevan millään 3 viikon keveymmän raudan liikuttelun jälkeen, mutta kyllä se siitä sitten taas alkaa nousemaan.

Mulla alkaa uusi treeni viikko perjantaisin. 
Perjantaina- rinta ja hauis
Lauantaina- Etureidet ja pohkeita.
Sunnuntai-lepo
Maanantai- selkä-hauis ja ehkä vatsoja(yleensä en tee)
Tiistai- Olkapää ja ojentaja
Keskiviikko Takareisi- pakara- pohkeet(jos muistan)
Torstai lepo ja usein on osunut hieronta joko tähän tai keskiviikolle, riippuen miten hierojalle on sopinut. Ja sitten taas alusta.


2 viikkoa raskailla painoilla lyhyempää sarjaa.
2 viikkoa super/giant settejä
1 tai 2 viikkoa pitkää sarjaa.
Jotenkin noin se yleensä menee ja sitten väliin vetästään kevyt viikko, kuten vähän aikaa sitten jos kroppa sitä vaatii.

Omasta mielestä heikot osa-alueeni ovat kädet ja etureidet. Niihin saisi tulla lisää kokoa, vaikka onhan nuo hieman tuosta kehittyneet. Mulle vaan ei varmaan koskaan tule sellaita pallo hauista, koska lihas mun kädessä on sellainen pitkän mallinen. Hauista saan hinkkailla joka hiton kulmasta, että saa tuntumaa. Olen mä hiljalleen sitä oppinut tekemään ja käsi on osoittanut paksuuntumisen merkkejä.

Etureidet ovat alkaneet kehittymään paremmin sen jälkeen, kun jalat jaettiin etu- ja takareisi treeneihin, mutta ei niillä vielä silmiä pudotella kenenkään päistä :D
(ne taisikin olla pakarat siinä Eppu Normaalin biisissä? No ei niilläkään niitä vielä pudotella)

Tänään oli siis todellakin hermo treeni. Penkki meni miten meni, mutta muut liikkeet tuntui jo paremmilta. Vinopenkki käsipainoilla, rintaa ristikkäistaljassa.
Hauis taljassa, kaksi liikettä käsipainoilla.
15 min venyttelyä päälle.
Ihan hyvä fiilis jäi treenistä sittenkin vaikka kotona tassu tuntui tahmealta, eikä meinannut irrota kotilattiasta.

Ensi perjantaina sitten
 Fitfoodin puolella olisi tarjolla tällainen paketti jauhopeukaloille!!!



Tein tänään myös  Amino Mehujäätelöä.
aineksina on:
Selfin Amino Dessertiä (päärynä)1 annos eli 20g jauhetta ja 200g vettä.
sekä yksi Kiivi noin 75g

Ensin aminot ja vesi sekaisin ja sitten samaan kippoon kuoritun kiivin kanssa ja sauvasekoittimella sekaisin.
Törkkää ainekset kuppiin tai sellaisiin hienoihin jäätelömuotteihin, joita mulla ei ole.
Laita pakkaseen hetkeksi. Anna olla siellä noin vartti ja tökkää jäätelötikku siihen keskelle pystyyn.
Itse laitoin vielä kokonaisen palan hedelmää myös sekaan.
Mun täytyy tehdä tästä vielä uusi versio, koska mä haluan siihen vielä vanillaa, mutta tää oli toistaiseksi onnistunut kokeilu.



Yhdelle jäätelölle arvot:
31 kaloria.
P. 3.4
H. 2.6
R.  0.2












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti