keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Eiliset ja tämän päivän treenit.

Musta on tullut hitokseen laiska ihminen ;)
Jos sen mittaa juoksukunnossa.
Mä en jaksa juosta, tai  en viitis :D Jotenkin käveleminen sopii mulle nykyään paremmin. Ennen juoksin ihan älyttömästä ja sen huomasi kehityksessä. En uskonut, vaikka mulle sanottiin ettei kannattaisi. Ajattelin vaan että on hyvä pitää kuntoa yllä ja poltella niitä laardeja samalla. (ja niitä lihaksia)
Nyt mä en ole juossut, kuin satunnaisesti 5 km, viime vuonna juoksin ehkä muutaman kerran ja tänä vuonna en ole juossut kertaakaan, heitin jopa mun juoksulenkkarit mäkeen. Jos mun pitää tehdä aerobista, kävelen reippaasti mielummin. Laardi on palanut niinkin, satunnaisia intervalleja olen myös välillä tehnyt, mutta en juuri niitäkään. Miksi rääkätä itseään, kun pääsee vähemmälläkin ja onhan mulla spinningpyörä kotona huonon sään varalle ;) harvemmin on niin huono sää, ettei ulos viitsi lähteä.

Eilen mulla oli olkapää/ ojentajatreeni ja tänään takareidet. Niitä pitkiä sarjoja niin, että oksu tulee :)
Tarkoitus ei tosiaan ole ollut mennä mukavuusalueella, vaikka ehkä jollekin pitkät sarjat kuulostaa kevyelle treenille. Sitä se ei ole tosiaankaan, vaan treenataan niin, ettei käsi enää nouse :D

Ensimmäinen sarja on yleensä helppo ja voisi lisätä painoja. Kun hinkkaa 20-30 toistoja ne viimeiset sarjta on yleensä tuskaa ja monesti viimeinen setti jää alle 20 toiston. Parin kilon painot on ihan jees tällaisina päivinä.

Olkapäitä ja ojentajia hemmoiteltiin pystypunnerruksella, vipareilla, etunostoilla ja takaolille pari liiketta taljassa.
Ojentajille tuppaa nykyään riittävän pari liikettä ja ne on aivan loppu.

Tänään  takareisille aloittelin yhdenjalan kyykyllä smithissä, kun ei enää noussut tein pari syvää ja leveetä kyykkyä pumppaillen perään. Tappoliikkeenä yhden jalan sjmv smithissä ja johan napsahti takareisille ja pakaralle.
Prässiä sekä taljassa vimputuksia ja loppuun koukistusta maaten. Mä vihaan reidenkoukistusta!!!
Ottaa happea...


Oli hieman vaikeuksia kurotella kassia lattialta, kun pelkäsin että takareidet sanoo sopimuksen irti siihen paikkaan. Ei sanonut ja sain kassinkin vietyä kotio saakka.

Treenin jälkeen ruokailu kotona ja hierojalle. Jalat, selkää ja olkapäitä, kaksi tuntia käsiteltiin. Takareiden vaan ravisteltiin, koska juuri ne oli treenattu.

Sitten vähän mainostusta tähän väliin, hierojasta, shorteista ja Sportsnutritionin avajaisista.

Käyn hieronnassa yleensä Länsi-Vantaalla Kauneushoitola Kokonaisessa. Mä tykkään Katjan tavasta hieroa ja hän todella saa paikat auki, ilman runnomista, vaikka olisi kuinka jumissa tahansa. Jos etsit hierojaa Vantaalta niin voin lämmöllä suositella paikkaa. Siellä on muutenkin aika kattava kirjo muita hoitoja jos niitäkin on vailla TÄSTÄ linkistä pääset kotisivuille.


Tänään oli taas shortsikeli ja nämä on hankittu Kenttäkaupasta
Eikä ole hinnalla pilattu 24,90

Huomenna on lepoa, paitsi menen Sportsnutritionin kaupalle 12 aikaan, koska avaijaiset ne vaan jatkuu ja hyvä tarjoukset. Sinne vaan jos pääsee.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti