perjantai 13. kesäkuuta 2014

Perjantai

Jaksoin pullistella.
Pena päivä.
Tänään rinta/ hauis treeniä salilla.
Mun ranne on ollut koko päivän sen näköinen, ettei sillä paljon nostella. Mietinkin, etten tekis penkkiä ollenkaan, mutta olihan sitä kokeiltava. Kipeä tuo ranne ei ole, mutta hippasen turvoksissa vain. Minkäs teet, ei se turvotus siitä levolla lähde, se on nähnyt monta kertaa. Piikkiä se olisi vailla, mutta odotellaan hetki vielä.

Penkki 5 sarjaa
Vinopenkki käsipainoilla. 4 sarjaa 
Rinta taljassa. 4 sarjaa

Hauista pari liikettä käsipainoilla ja yksi taljassa.
Hirmuisen vahva olo tuli treenin jälkeen. Tänään alkoi siis toinen voima viikko ja toistot on lyhyitä ja raskaita ja joutuu vähän enempi huilailemaan sarjojen välissä. Mä oon siinä kyllä huono ja mieli tekisi heti tehdä perään uusi sarja, mutta kulutan aikaa venytellen sarjojen välissä.






Viemäriputki on paras putkirulla. Tällainen meillä on salilla.
Hyvin treeni meni kaikesta huolimatta. Monesti mulla on hieman käynnistysvaikeuksia lepopäivän jälkeen ja tuossa sohvalla olis kiva pötkötellä ;)  Pari huonoa yötäkään ei hirmuisesti auta vireyteen.
Kyllä tää tästä taas suttaantuu.

Paitsi että salilla oli pari kovaäänistä hemmoa, joilla tuntui olevan enemmän asiaa kuin liikettä. No leuathan niillä liikkui.  Aika hyvin sain kuitenkin keskityttyä vaikka korvan juuressa huudettii  a- ja b- hepatiiteistä ja jalkapallosta....



Mä oon myös häärinyt keittiössä aikalailla sadepäivän kunniaksia ja Fitfoodiin onkin muutamaksi päiväksi reseptejä valmiina.
Tulossa on Jäätelöä ja omenasipsejä sekä kanasalaattia+ kesäkurpitsaleipää. Kaikki reseptit löytyy helposti myös Etsi Resepti sivulta myös ja TÄSSÄ sinne linkki, helpottaa kun näkee suurimman osan resepteistä heti, eikä tarvitse ikuisuutta rullailla :) 
Reseptit pystyy myös kivasti tallentamaan itselleen sähköpostiin. 

Käppäilin myös postiin laittamaan Fiinulle postia :)

Kurkatkaapa hänen blogiaan, jos ette ole vielä käyneet. Ihan huippu asenteella oleva nainen siellä Oulussa treenailee. On pari isompaa lasta ja yksi pikkainenkin.
Fiinu aina kehuu mua, mun on nyt kehuttava Fiinua NIIH!!! Eikä syyttä.


Ihanaa viikonloppua kaikille.





2 kommenttia: