maanantai 16. kesäkuuta 2014

Selkä ja hauis maanantai.

En tehnyt tänään maastavetoa ollenkaan, kuten yleensä selkätreeniini kuuluu. Tein vain raskasta kulmasoutua ja siinä sain taas lisättyä kivasti painoja. Kokeilin mä yhden sarjan tietenkin mavettaa, mutta ei ollut kauheaa hinkua tehdä sitä tänään, joten jätin sen suosiolla pois.

Ylätaljaa niskantaakse ja eteen.
Alataljasoutua seisten, pull overia köydellä ja pari liikettä Hauista päälle. 
Tässä vähän kollaasia päivän treenistä.
Olin menossa jopa fillarilla salille, mutta kun työnsin nokkani ovesta ulos, alkoi jumalaton sade.
Rautahevoseen oli siis hypättävä.



Mä oon päivissä sekaisin, ihmettelin, kun radiossa sanottiin, että viikonloppuna olis juhannus??? Aijaa, miten se on mennytkin niin ohitse multa, kai mä pyörin mun fitnesskuplassa, etten enää päiviäkään tiedä :) Mulla ei siis ole mitään suunnitelmia juhannukseksi, eikä stressiä siitä :) winwin siis.

Iloista maanantaita ja mukavaa Jussin odottelua.

2 kommenttia:

  1. Eikö ookkin mukavaa, että sitä on tässä vuosien varrella sen verran harjaantunut tässä bodaushommassa, että jos joku päivä ei vaan oikein se kyseinen treeniliike hotsita mitä listassa lukee, voi hyvin tehdä jotain korvaavaa tilalle. Ei tarvitse orjallisesti tuijottaa sitä ohjelmaa ja niitä toistojen määriä :) Mä nimittäin teen ihan tuota samaa, että jos ei nappaa, niin jokin muu liike sitten vaan siihen tilalle. Pysyy mielenkiinto yllä :D

    BTW, mikä juhannus? Mullekin ihan sama. Kotona oon ja salilla varmaan kolistelen :D Että ihan sama, satoi tai paistoi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, mulla menis hermo jos joku muu edes tekis mun ohjelman :) siksi mä teen sen ite, edelliset valmentajat ovat aina koittaneet sorkkia mun treeneihin, mutta eihön siitä mitään tule, kun ei ne aina ymmärrä, että mä en välttämättä voi aina jotain liikettä edes tehdä. Näin on tosi hyvä, tekee just kuten ittestä parhaalta tuntuu ja jos ei nappaa niin tekee jotain muuta :)
      Todellakin ihan sama, tulis vaikka pieniä kiviä taivaalta ei haittaa :)

      Poista