keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

Takatakatakareittä.

Tää viikko on ollut pelkkää iltatreeniä.
Toisaalta hyvä, ehtii syödä enemmän ja tuntuu ettei ole edes kovin väsynytkään iltaisin, kuten normaalisti.

Tänään oli aamulla asioiden hoitoa ja siitä sitten Sportsnutritionin kaupalle jakamaan leivoksia :)
Siellä meni oma aikansa ja kotio syömään pikaisesti ja raudan kimppuun. 




Bodarilla olisi ollut lepoa tänään, mutta kilttinä lähti mulle tiputtelemaan painoja. Suhteellisen hankalaa (ei mahdotonta) tehdä tietyt liikkeet yksin pudotuksilla.

Aloittelin prässillä ja tarkoitus oli laittaa sellaiset painot jolla saa 10 toistoa tehtyä ja siitä sitten tiputus pari kertaa ja aina se kymppi plakkariin.




Sattuuuuuuuuuuu...
Sarja meni suurinpiirtein näin lämmittelyjen jälkeen:

350kgx10, 300kg x10 250kg x10 ja kolme kertaa läpi.
 Voin kyllä sanoa, että kävi takareiteen.
Suunnitelmissa oli että teen yhden jalan kyykkyä jos kykenee. 
Kykenin, mutta en todellakaan mitään pudotussarjoja siihen hätään enää. Ihan kivasti sain kuitenkin punnerrettua senkin.
Reiden koukistus loppuun ja siinä pudoteltiin. Ei tule kyllä hetkeen mieleen, milloin reidenkoukistus olisi noin pahalle tuntutunut. Onneksi oli vain 3 sarjaa ;)
10 min fillaria päälle.

Koska tämä on välineurheilua on varusteet kohillaan. Sain polvituet Spotrsnutritionilta matkaan, samalla mukaan tarttui polvisiteet, tulevia kyykkyjä silmällä pitäen.

Ja loppuun pakolliset ;)


6 kommenttia:

  1. Tsiisös mitkä painot. Meitsi pumppaa jollain saallaviielläkymmenellä, melkonen matka siis vielä eesä. Huh, respect!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ) kyllä se 150 on myös hyvin vedetty. Siitä ne painot nousee ajallaan ylöspäin. Yleensä pää sanoo sopimuksen irti, ennen kuin jalat lakkaa toimimasta. Hyviä treenejä sulle Johanna.

      Poista
  2. No huh huh, kyllä oot hurja :-)

    VastaaPoista
  3. Kiitos☺ Miten sulla nivelet kestää painoja? Musta tuntuu aina kun pääsen oikeen kunnolla kyykkyjen makuun, että polvet ja alaselkä on asiasta eri mieltä��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne aika hyvin kestää, kun teen liikkeet polvien ehdoilla. En ala väkisin runttaamaan jos esim polveen sattuu ja koitan etsiä jalalle hyvän asennon. Yleensä ne ei kipeydy tehdessä, mutta kyllä mulla tänään on toinen polvi ollut hieman nesteinen. Nuo polvisuojat hieman tukee noissa painavissa raudoissa ja uskaltaa hyvin tehdä. Kyykätessä käytän vyötä varsinkin isoissa painoissa, koska en halua että tuki pettää missään vaiheessa. Kyykyissä mullakin yleensä ensin väsähtää selkä(pitkissä sarjoissa varsinkin), kuin jalat. Sen jälkeen en enää ota, ettei vaan käy vahinkoa. Yksin kyykätessä laitan raudan kyykkypaikalla sivuille ja jätän tangon niiden varaan jos ei meinaa enää nousta.

      Poista