perjantai 27. kesäkuuta 2014

Tuskainen penkki...

Eilen menin sittenkin salille. Bodarin avuksi pudotus-sarjoihin ja tein hieman vatsoja kaupan päälle. Onhan se mentävä auttamaan toista jos ei muuta tekemistä ole (tai olishan sitä) ja toinenkin auttaa mua aina jumpalla tarvittaessa. On se hyvä, että on tuollainen varmistaja kotona ;)
Se oli semmoinen päivä se.

Lepopäivään kuului myös reseptien kehittelyä.  Keittiö on kärsinyt viimeiset pari päivää ja imuri laulaa, kun pitää jauhoja ja muita leviä lattialta poistaa :) Tuottelias olen kyllä ollut.
Kaivelin vanhempaa kuvaa, kun ei tuoreempaa ollut.. Toki löyty joku lapsuuskuva, mutta jätetään se ensikertaan jos joku välttämättä haluaa :)


Ai juu ne pudotus-sarjat loppui ja tänään lähti sitten pitkät sarjat liikenteesee. Viikko tätä ja sen jälkeen kolme viikkoa lyhyttä ja raskasta. Nautitaan nyt näistä hiki, syke, pumppi treeneistä.
Mä kyllä olisin tehnyt giantteja tämän seuraavan viikon, mutta ei kuulemma tarvitse ;)



Rinta/hauis tänään ja jotenkin pitkät sarjat penkissä tuntuu ihan karseelta. Pelonsekaisin tuntein niitä teen aina. Penkki ei todellakaan ole mun vahvuus, mutta ei kaikessa voi olla hiton hyvä ;) Ensimmäiset pari sarjaa menee yleensä niin, että mä voisin heittää levypainon seinään, ei tunnu kulkevan. Sitten se alkaa kulkemaan ja saan sen raivon keskitettyä tekemiseen. Mutta ensimmäiset sanat alkusarjojen jälkeen  on yleensä : *ittu mitä *askaa :) Fitness-muija kiukuttelee. 20 toistoja tai enempi oli tähtäimessä ja sain kyllä lisättyä painoja edelliseen pitkänsarjan viikkoon verrattuna.  
Siihen penkkiinkin lisäsin, vaikka olin varma ettei siitä mitään tuu. Hullun on pakko koittaa ja tulihan se. Onneksi oli varmistaja mukana. Bodarikin ihmetteli mun lisäyksiä niiden kiukuttelujen jälkeen.
Just nyt en pidä penkkaamisesta yhtään, eikä ole kauaa kun se maistui. Voipi olla, että pian taas mieli muuttuu...


Liikkeet: 
Penkki
Vinopenkki käsipainoilla.
Taljassa rintaa.

Hauista taljassa.
Hauista käsipainoilla.

Muut liikkeet kulkikin sitten hyvin, viikko enää seuravaan penkkitreeniin ;) 


Vein kakkua lahjaksi :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti