maanantai 21. heinäkuuta 2014



Kävin tänään jääkaappi ja lisäravinne ostoksilla :)
Tässä perheessä tuollainen normaali jääkaappi on auttamatta liian pieni ja nyt tulee sellainen, että mäkin mahdun sinne vaikka jäähylle. Bodari ei taida mahtua, joten se joutuu jäähylle sitten ihan vaan pihalle tarvittaessa. (Onneksi ei oo tarvinnut jäähykoppia näytellä )
Lisäravinteita hain meille molemmille ja vähän suklaata ;) 
Sportsnutritionin kaupalta kävin hakemassa, kun tykkään hypistellä  tuotteita ennen ostotapahtumaa.
Tässä mun ravinteet:


Eilen mä olin todella väsynyt ja lepo tuli kyllä juurikin kreivin aikaan. Tänään mä olenkin sitten ollut todella pirteä ja heräsinkin aikaisemmin kuin yleensä.


Salilla oli hieman kuuma, joten varustus on sen mukainen.
 Selkää tänään vuorossa, mutta jätin maastavedon pois, koska mun persaus on (edelleen) tosi jumissa. Onneksi sain sitä eilen hieman auki bodarin toimesta ja voi luoja mua sattu.  Huomenna mulla on taas parin tunnin hieronta tiedossa. En kyllä odota yhtään sitä, sillä jumi on niin kaamea.
Eilen kävi myös Katja kylässä ja häneltä sainkin yhteystiedot kalvojen avaajalle. Mahtavaa lisää kidutusta. En ole kyllä sellaisessa koskaan käynyt, mutta voin kuvitella, että sattuu hemmetin paljon. Katjalle tarjoilin myös omenapiirakkaa Ohje täältä.



Raskasta siis edelleen.
Kulmasoutua.
Ylätalja
Epäkästä.
Alataljasoutua.
Hauista pari liikettä.

Sarjoja tuli 4-8 riippuen liikeestä ja toistoja 6-12.
Venyttelin pikaisesti loppuun ja ruokapatojen ääreen mars.


Huomenna sitten olkapäiden ja ojentajien kimppuun ja se on kimppatreeniä tiedossa. Voi sitten huoletta punnerrella loppuun asti.
Mä olin ennen vannoutunut yksin treenaaja, mutta nyt kun olemme kimpassa bodarin kanssa treenanneet se on ollut tosi hyvä juttu. Saa enempi irti ja aina muutaman pakkotoiston lisää tarvittaessa. 











3 kommenttia:

  1. Todella kaunis kroppa�� Mä selailin tossa yks ilta sun vanhoja kuvia, ja kehitys on ihan huima vuodessa. Tämä selkeästi kookkaampi keho miellyttää ainakin mun silmää enemmän, ja tsemppaa jatkamaan hyväksi havaitulla tiellä. Rauta rules!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Johanna :) Tykkää kyllä itsekin tästä vähän muhkummasta lookista. Todella ihanaa kun olen päässyt kunnolla harjoittelemaan kaikkien sattumien jälkeen ja viime vuosihan oli yhtä diettiä, ei siinä paksuuntumaan ehtinyt :D Rauta rules todellakin.

      Poista
  2. Ja hirmuisesti tsemppiä treeneihin.

    VastaaPoista