perjantai 11. heinäkuuta 2014

Nämä voimailut vie mun voimat :)
Oon ihan raatona ja kroppa painaa tonnin (ainakin) No joo en ehkä ihan kuollut ole, mutta vireystasossa on selkeä ero jos vertaa pitkiin sarjoihin, super setteihin tai giantteihin.
Juuri oli alla 2 lepoa ja oisin voinut ottaa kolmannen helposti. Tänään mä olin jo aika huonolla tuulellakin. Tosin nukkuminen olisi voinut olla parempi ja näin sen huomaa, että jos vaikka tunninkin nukkuu vähempi ei ole ihan niin tikissä aamupäivällä.
Koiran perhanat herättää kyllä tasantarkkaan aina samaan aikaan joka aamu, ja koittaa sänkyyn änkeä ja käskeä fitness-muijaa ylös pitää saaha ruokaa ja ulkoilua.
Meidän auringonpalvojat, suurimmasta pienimpään.


Salilla sain irti kuitenkin tosi hyvän jumpan.
Yleensä rintatreenin aloitan penkillä, mutta tänään menin suosiolla vinopenkkiin ensin. 
Mä oisin kuitenkin alkanut kiukuttelee, että taas ihan paska penkki :D
Ensimmäinen liike on aina tosi hanurista, varsinkin levon jälkeen, mutta kun tarpeeksi tekee sarjoja niin alkaa se taas kulkemaan täälläkin.
Vinopenkkiä kässäreillä, viime viikolla tein 6 sarjoja tänään 8 samoilla painoilla ja sain vähän enempikin. On ne 30 kilon käsipainot vaan hemmetin painavat, onneksi oli apurit nostamassa ne mun päältä pois ;) 

Sitten menin smithiin tekemään tasapenkkiä, taljassa vähän vimputtelin loppuun.

Hauikselle ei kauheasti tarvii nykyään tehdä, kun saan siihen tosi hyvä tuntuman. Ennen pysty vimputtaa vaikka ja kuinka eikä mitään pumppeja näkynyt :) On se käsi ehkä vähän päässyt kasvamaankin, kun sitä oppi treenaamaan. Kauan siihen menikin, useampi vuosi. 
8 sarjaa vinopenkkiä.
5 sarjaa penkkiä smithissä.
3 sarjaa taljassa.
Hauikselle muutama sarjoja 3 eri liikettä.
Ainoa treenikuva tänään.





Kävin mä eilen hieronnassakin, vieraissa. 

Sitten oon tehnynnä tällaisia.



Huomenna sitten kyykkäillään ja sunnuntain mennään pelaamaan taas vähän korista jos hyvä tuuri käy.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti