perjantai 25. heinäkuuta 2014

Perjantain Jumpat.




Ihanan kuumaa perjantaita vaan :)
Sisällä on viileää ja iltaisin mä olen istunut verkkatakki tai fleece päällä :D Mä nukunkin untuvapeitolla. Luojan lykky, että on ilmastointi, voin käydä sitten ulkona lämmittelemässä.


Pitkän sarjan kimppuun tänään ja aiheena rinta ja hauis. Sellaista kevyttä satujumppaa tämä kierto, saan sitten taas kuulemma seuraavassa vedellä hampaat irvessä. Tosin takareidet tuli kyllä kipeäksi edellisestä treenistä vaikka se ei niin jumpalta tuntunutkaan.

Mä en edes ollut miettinyt sen enempää mitä teen salilla, ei siellä ainakaan ruuhkaa ollut, että sen takia ei tarvinnut miettiä mitä olisi tehnyt.
Vinopenkkilaitetta.
Tasapenkkiä kässäreillä.
Ristikkäistaljaa.
Hauista taljassa ja käsipainoilla.

Salilla ei ollut juurikaan kuuma, tai siis oli, mutta kuumempi olisi varmasti ollut jos porukkaa olisi ollut enempi.  20 toiston sarjoja ja tein 4 sarjaa tai 5 melkein kaikkia liikkeitä, kunhan pumppailin :)

Tänään mulla oli päivällä aikaa ja mun piti käydä katsomassa jotain koltun tapaista viikon päästä vietettäviin häihin. Shoppaileminen muualla kuin uheilukaupassa on ahdistavaa ;) pitäs änkeä itsensä johonkin mekkoon jota käyttää vain kerran ja sekin on hiton epämukava päällä. Trikoissa ei oo sitä ongelmaa. Löysin mä sit päälle pantavaa, mutta nyt on sitten kenkä ongelma... tietenkin. Pitää huomenna hoitaa se ongelma pois alta, ettei tuu harmaita hiuksia.

Tein myös kakkua ja mango-smoothieta.
Kakku onkin sellainen joka sopii kaikille ortorektikoille ;) Terveellistä jne.



Miksen tee normaalia kakkua? No siksi, kun bodari on dietillä ja kisaan ei ole kuin 7 viikkoa. Olisi aika kurjaa jos toinen ei saisi syödä ollenkaan. Tosin mä kyllä mielummin syön tätä kuin sokeria ja voita. Niih!!! Tätä voi syödä enempi :) Tai kuka kieltää normaalia kakkua syömästä muutenkaan.
Kaikki osaa varmasti keittää ja leipoa rasvan ja vehnäjauhon kanssa. Mä teen vaihtoehtoja niille joilla on esim, gluteeniherkkyyttä tai pudottelevat painoa. Onko se väärin? Ei ole.
Ohje tulee viikonlopun aikana Fit foodin puolelle.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti