tiistai 15. heinäkuuta 2014


Sali oli kuin ammuttu täyteen tänään. Ruuhkahuippu oli varsinkin penkkitreeniä suunnittelevilla.
5 pojan ryhmä norkoili penkkien luona 20 minuuttia ja odotti että pääsisi penkkaamaan. Onhan sitä kai muitakin rintaliikkeitä, kuin penkki? Vai onko.

Oma treeni alkaa olkapäille yleensä pystypunnerruksella smithissä. Se oli varattuna, joten tein käsipainoilla. En edes muista milloin olisin tehnyt kässäreillä pystypunnerrusta ja nyt tein. Olkapää kesti yllättävän hyvin, sen takia mä en olekaan sitä tehnyt kun se rutisee ja muljahtelee ikävästi. Ilmeisesti olen saanut sitä vahvistettua.

Käsipainoja sai lähinnä etsiä lattialta ja ihmisten jaloista, minä sitten reippaana tyttönä kävin sieltä jalkojen välistä niitä hakemassa, kun eivät käytössä olleet.
Toinen mikä hieman ärsytti on se, että tehdään sitä treeniä just siinä käsipainotelineen edessä, ei pääse eestä eikä takaa kulkemaan.
Eipä mulla kiire minnekään ollut ja ei kaikki aina osaa ajatella muita.

Pystypunnerrus käsipainoilla.
pystysoutu tangolla.
Takaolkaa taljassa pari eri liikettä.
Vipareita käsipainoilla.
Ojentajaa taljalla ja käsipainoilla.

Venyttelyä loppuun.

Illalla vielä rullailuja.

Jomottelee mukavasti olkapäihin, tuntee treenanneensa tosissaan.  Huomenna takareidet ja toinen viikko raskailla tulee täyteen. Perjaintain alkaakin sitten kolmas viikko, kyllähän sen vielä jaksaa.

Ai juu eilen mun naapuri kävi muuten pokkana meidän pihalla marjastamassa. Jäi rysän päältä kiinni, kun leivoin tuossa keittiössä, siellä se mun vattupuskassa pyllisteli... Mikä ihmisiä vaivaa???




Tänä kesänä mä en ole:

Syönyt yhtään ahomansikkaa.
Hyppinyt hyppynarulla.
Ajanut polkupyörällä.
Käynyt Mökillä.
Pessyt mattoja.
Käynyt uimassa.
Käynyt saunassa.


Mitäs sä et oo tehnyt?




2 kommenttia: