maanantai 4. elokuuta 2014

Eilen oli etujalkatreeniä. 
Tuli hetkellinen suunnitelmien muutos ja tein pudotus sarjoja vain kyykyssä ja nekin vikassa sarjassa. Tämä viikko meneekin hieman kevennellysti ja ensi viikolla eli siis(tämän viikon) perjantaina alkaa pudotus sarjat uudelleen. :) 

Tein kyykkyä Smithissä, prässiä ja reidenojennusta. 
Kimpassa treenattiin ja bodari teki smithissä takareisiä ja mä etureisiä :)
Kyykkyä tuli 8 sarjaa tehtyä ja toistoja tein 10-15.

Mä en tiedä pidänkö smith kyykystä vai en. Toki siinä saa ihan hiton hyvä tuntuman etureisille, kun voi keskittyä juurikin siihen, mutta taas vapaa tanko on aina vapaa tanko. Kyllä mä ehdin silläkin tekemään ja vaihtelu virkistää kyllä.  Ainakin reidet on olleet kipeät tänään, että hyvä kyykky oli, taidan sittenkin tykätä smith-kyykystä.

Viimeksihän mulla oli vapaalla tehdessäni hieman ongelmia kun peräpää lähti viettämään sivulle, eikä koko touhusta meinannut tulla yhtikäs mitään. Nyt sitten harjoitellaan taas smithissä hetken aikaa (ja vieraillaan hieronnassa ahkerasti)



Tänään sitten (kesän kuumimpana päivänä) tein selkää ja sellaista 15 toiston luokkaa oli kaikissa liikkeissä ja pumppailuja lähinnä, ei siis loppuun asti (vaikka olisihan se kiva) 

Kulmasoutua, Ylätaljaa, alataljaa, pull overia, hauista.
Meinasin tehdä vatsoja ja loppuun aerobista, mutten sitten viittinytkään :) 







Venymistä ja rullaamista lisäksi.

Illalla uudelleen salille, ohjaus hommiin mars.
Niin ja oon mä imuroinut, käynyt kaupassa, pessyt pyykkiä, käynyt eilen ikeassa, leiponut. Ei mun elämä oo pelkkää fitnestä (Eipä)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti