perjantai 15. elokuuta 2014

Eilen treenattiin "myöhään", jumpalle mentiin vasta 7 aikaan.
Tupa oli täynnä ja tähän väliin tehtiin suhtellisen raskas treeni. Ei siis pudotuksia, eikä mitään muutakaan erikoista, ihan perus puntti-juntti jumppaa. 

Rintaa ja hauista. 
Oli hieman vetelä fiilis jostain syystä, mutta ihan ok treeni tuli siltikin tehtyä.
Vinopenkkiä käsipainoilla, penkkiä smitissä ja peck deckiä. 
Hauista käsipainoilla ja taljassa.
Toistot oli 10 luokkaa ja sarjoja tein 3.
En tiedä oliko ihan paras kombo tehdä rintaa heti olkapäivän jälkeen, koska olkapäät oli kyllä väsyneen tuntuiset treenin jälkeen.

Eilisen treenin jälkeen.. Ja jotain kökköä peilissä.


Multa kysyttiin, että mistä mä keksi aina reseptejä tuonne Fit Foodin puolelle?

Mä en tiedä miten musta tuli tällainen viherpiipertäjä, koska muista hyvin ajan kun naureskelin smoothien tekijöille hiljaa itsekseni sisäänpäin ja muille superfoodien litkijöille :)
Nythan musta on tullut ihan samanlainen. (Niin se pilkka osuu omaan nilkkaan)
Tosin mulle super foodit antavat hyvän lisän normaaliin ruokavaliooni.
Vaikka superfoodit ovat "terveellisempiä", ei se tarkoita sitä että ne olisi jotenkin kalorittomia tuotteita.
Raakakakuista, kookosöljystä ja kuivatuista marjoista tulee energiaa kyllä todella paljon. 

Tyypilliseen raakakakkuun voi tulla jopa 1, 5 dl kookosöljyä pari desiä pähkinöitä ja taateleita jne. 100g kookosöljyä on energiaa 900 kaloria. Taateleissa 100g/ 300+ kaloria ja pähkinöissä 100/ 500+ kaloria. Ei siis kaloritonta ruokaa. Sellaisen raakakakunhan voisi syödä kerta laakista, ennenkuin vieraat edes ehtii pöytään asti :)

Voihan sellaisen syödä, mutta jos koko kakussa on noin 4000 kaloria tai enemmänkin ja suurin osa rasvasta, mitäs sitä parin palan jälkeen sitten loppupäivän söisi? Kaikki on tietysty valinta kysymyksiä ja jokainen saa syödä mitä haluaa, mutta sillä ainakaan laihtumaan pääsen. Kasvaamaan kyllä pääsee jos se on tavoitteena.



Fit Food blogi tekee  kaikille keveympiä reseptejä herkutteluun tai välipaloiksi. 
Meillä esimerkiksi bodari on dietillä ja kisaan on 5 viikkoa on tähän asti syöty ja tästä eteenpäin syödään kaikkia niitä mitä olen sinne blogin puolelle tehnyt. Elämä ei siis ole pelkkaa riisiä ja kanaa tai parsakaalia. 
Meillä siis molemmat syö sillä periaattella, jos ne mahtuu makroihin.
 Niin juu ja mistä mä niitä keksin.
Katselen erilaisia reseptejä ja mietin miten niistä saada kevyempiä ja mielummin hyvänmakuisiakin samalla.
Teen koevedoksia ja onnistuneet tuotokset pääsevät sitten päivänvaloon. Joskus niitä joutuu muokkaamaan jollain tavalla jos maku tai koostumus ei miellytä.












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti