maanantai 25. elokuuta 2014


Treeni meni takareisille ja pakaroille. Pakko treenaa, kun en freddyjä omista. Pakaroista on tullut kovaa huutoa bikini fitneksen rantautumisen jälkeen ja niitähän on treenattava sitten niin että silmät putoilevat miesten päistä... vai miten se Eppu Normaalin biisi meni :) Tosin huhujen mukaan hyvin muodostuneet pakarat kuulemma näissä pökissä näyttää siltä kuin olisi vaippa housuissa.. Miltäkähän Kim Kardashianin takalisto näyttäisi Freddyissä?? 

No ei sentään jalat kuuluu kyllä mun lemppari treeneihin, kiva pusertaa ihan tosissaan. Ei niitä sen takia treenata että se olisi jotenkin muodikasta. Mä en oo koskaan ollut muodikas, en ainakaan tunnusta että olisin edes koskaan yrittänyt olla. Rumat ne (treeni) vaatteilla koreilee ;) Niitähän mulla riittää...
Tosin yleensä jos vaikka pillifarkut on tulleet muotiin sanon etten sellaisia koskaan päälleni laita. Pianhan ei saa enää muita, kuin pillifarkkuja, kyllä ne sitten löytyy varmasti munkin kaapista. Mä oon niin vietävissä...

Kuva ei liity tapaukseen....

Tänään oli salin eteisessä taas kenkäpari poikineen ja se tiesi ruuhkaa. Yleensä siellä on kyllä porukkaa maanantai- ja tiistai-iltaisin ja silloin voi lähes poikkeuksetta heittää treenisuunnitelmat romukoppaan. Paitsi tänään, mitä ihmettä Hack oli vapaana sekä prässi, sehän sopi mulle.

Meni aivan yhden jalan treenaamiseksi.
Kyykky vuorojaloin. 
Prässi vuorojaloin.
Taljassa nilkkaremmillä vuorojaloin
Koukistus vuorojaloin.

Toistot oli 10-12 luokkaa joissakin nitkuttelin 15 ja kyykyssä viimeisessä sarjassa en saanut "kuin" 8 (90 kg) Hemmetin hapokasta, piti vähän pukkarissa puhista treenin jälkeen.

Lopuksi tein 10 min stairmasteria.

Huomenna onkin lepoa ja ihanainen kalvojen avaus.. Parasta ;) Torstaina olisi toinen hieronta, oi tätä lihashuollon juhlaa. Taidankin soluttautua putkirulla päälle tuohon lattialle palautumaan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti