sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Tampereen reissusta palattu, rähjääntyykö reissussa?

Reissu Tampereelle takana. Olipa raskas reissu.
Perjantaina ajoissa nukkumaan ja mä hipsin sitten sohvalle nukkumaan, kun bodari sahasi aikamoista lastia yöllä. Yöllä alkoi sattua selkään/kylkeen ja aamulla se menikin sitten niin, että huoltajasta meinas tulla huollettava. En saanut edes sukkia jalkaan ja buranaa naamariin heti miten.
Osat ei kuitenkaan muuttuneet ja sain hommat hoidettua kunnialla läpi. Energiaa se vei ihan kauheasti ja kotimatkalla piti ihan taistella että sai silmät pidettyä auki.

On muuten erilainen meininkin miehillä takahuoneessa. Paljon rauhallisempi, ei sinkoilla suuntaan jos toiseen eikä kauheasti stressailla. Toki laitettavaa on hitosti vähempi kuin naisilla :) kun laittaa kisavärin päästä varpaisiin ja suurimmalla osalla on tukka ajeltu pois.
Mä tosin en suostunut Pro tania naamaan laittamaan joten kaivelin meikkipussia ja sieltä sitten naaamavärkkiin väriä.

Kisapaikalla oltiin 9 aikaan aamulla, se tarkoitti heräämistä klo 6 aikaan. Hotlan aamupala, pari kerrosta väriä, kamat kasaan ja menoksi.


Kotiin  kun päästiin kaaduin sohvalle ja kivut on olleet tänäänkin vielä aikamoiset. Ei siis tarvitse kuvitella menevänsä salille tänäänkään. 
Voi mua rassukkaa, kun joudun niin kovin kärsimään ;) 
Mä oon ihan varma että tämä johtuu siitä, kun tein vatsoja salilla ennen Tampereelle lähtöä, en tee enää ikinä. Ihan hyvin oon pärjännyt etten oo tehnyt niitä nytkään juuri koskaan ja viime viikolla tein niitä KAKSI kertaa, mun kroppa on ylirasittunut mahasta... (Vitsi)

Onneksi särkylääke auttaa ja sain sukatkin ihan itse tänään jalkaan. 

Niin ja mites sille bodarille kävi? Hän oli 5 sijoitukseltaan, päästiin siis SM kisoihin Lahteen.
Mä olin ihan huippu yllättynyt siitä, että jokainen sai suoraa palautetta kunnosta, väristä ja esiintymisestä kisan jälkeen, kysymättä.
Tällä tavalla saadaan varmasti parempi SM- kisa aikaan.

Olikohan sama taktiikka muissakin sarjoissa? 
Kuvat Body Pictures.fi

Perus settiä oli myös se, että aikataulut muuttui heti aamulla ja naisten fysiikka olikin ennen kehonrakenusta. Eipä tuo mulle tullut yllätyksenä ollenkaan, siellä pitää varautua ihan kaikkeen ja huoltajalla olla korvat höröllään, että kuulee kaiken mahdollisen infon mitä siellä annetaan.
Ei tarvitse sitten napista, ettei ehtinyt tehdä sitä tai tätä ja että irtoripset jäi liimaamatta ja se vaikutti loputulokseen. 

Kyllä mua motivoi tosi paljon se takahuone toiminta, kun miettii omaa kisaamista. Eniten se motivoi kyllä syömään enemmän :) Koska lihas kasvaa hyvällä treenillä ja kun syö oikein. 
En kyllä naisten sarjoja nähnyt, kuin kuvista ja tällä kertaa sieltä Bodyn puolelta löytyi kyllä yksi WOW tapaus. Pitää syödä lisää että saan itseni kuntoon ;)

Lepoa ja treeniä unohtamatta.

Niin ja jostain syystä mua on alkanut enemmän kiehtomaan tuo Fysiikka-sarja, mutta siihen on vielä matkaa. Siinä pääsee persoonakin paremmin esiin, kun bodyssä erotutaan vain kovalla kunnolla.
Fysiikan vapareita katselin  takahuoneen pienestä telkkarista ja toivottavasti ne tulisi vaikka nettiin, voisin tiirailla ne uudelleen.
Lahdessahan ne sitten näkee uudelleen, koska siellä mä en mee takahuone hommiin ollenkaan.


Semmoista tällä kertaa, vieteltää mukavaa sunnuntaita.
Jerita


P.s Kyllä reissussa vähän rähjääntyy, olo on kuin pommin jäljiltä :)













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti