perjantai 31. lokakuuta 2014

Eilen olin päivällä suhailemassa Hyvinkäällä ja Tampereella. 
Autossa istuminen on kyllä aika tuskaa, eväät oli mukana ja melkein yhtä vaarallista on ahtaa sapuskaa ylähuulen alle, kuin puhelimen näprääminen ajaessa. Saattaa olla murunen rinnuksilla ja vähän muuallakin.

Olin aika raato, kun pääsin kotio ja mielessä kävi jo toisen lepopäivän pitäminen, mutta vähän pirstyin kun sohvalla hetken pötköttelin.
Se oli penkkipäivä ja vähän kauhulla sitä odottelin, kun tiesin että niitä kymppejä siinä pitää veivata ja lisää painoakin tankoon pitäisi lyödä.
Menihän se sitten kuitenkin ihan hyvin (kuulemma tosi hyvin, mutta en usko)


Penkkiä 10x10
Vinopenkkiä
Taljassa rintaa.
Hauista tangolla 10x10
Taljassa hauista.

Olkapäätä lämmittelin aluksi muutamalla sarjalla ja venytin, sekä vanutin sitä kunnolla. Ei se nyt ihan priimaa ole, mutta kyllä vanhalla alkaa paikat vähän hajoilla jo hiljalleen ;)
Bodaamisen varjopuolet....

Treenin jälkeen tai ennen nukkumaan menoa



Siitä tulikin mieleeni, että puuroakaan en ole vieläkään pystynyt syömään. Olen mä sitä parina aamuna keitellytkin ja maistellut, mutta roskikseen on mennyt ja reissumies on tullut sen tilalla. Toivotaan että se alkaa jossain vaiheessa taas maistumaan. Alkaa tuo leivän puputtaminen kyllästyttämään, tosin ei äklötä joten sillä mennään.
Olen mä riisiäkin aamulla syönyt, ei sekään hullumpaa ole ollut. Riisihiutaleita/ riisijauhoa voisin kyllä kokeilla jos ne uppoisi paremmin.

Aamupala tai lounas.




Tänään sitten niitä kyykkyhommia. 
Mulla jäi toinen treenikenkä kotio ja olin aika näreissäni salille päästyäni siitä. Ajattelin, että nyt menee koipireeni päin peetä.
Salille mennessä mulla oli kuitenkin Niken kengät jalassa (air maxit) joten päätin kyykkäillä niillä. Nehän olikin hyvät, kun selkään ei sattunut kyykkyhommat ollenkaan.


Oli aivan varma etten saa kymppejä täyteen sillä painoa, oli taas 5 kg enempi kuin viimeksi. Sain kuitenkin ja viimeisessä sarjassa tiristin 17 toistoa.
Prässissäkin tuli aherrettua monta sarjaa ja uuden ennätykset pärähti siinäkin.
Taisin kanavoida ketutuksen hyväksi treeniksi.
Hiki valuu norona otsalohkoa pitkin, eikä mua juuri jututtanut. Treenin jälkeen sitten vähän hymyilyttikin :) 



Uutta musiikkia soittimeen, ei mitään disco hommia enää, salilla soi Voice ja ei sitä jaksa aina kuunnella.



Oikein mukavaa viikonloppua kaikille, mä viettelen huomenna lepoa ja se olisi StandUpin täyttämä ilta tiedossa.















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti