lauantai 4. lokakuuta 2014

Elämä voittaa ehkä sittenkin...
Viime yönä mä nukuin 13 tuntia... tosin välissä piti koirat käyttää ulkona, mutta samantein takaisin petiin. 

  Puolenpäivän aikoihin nousin ylös, söin vähän "aamupalaa", kuulostelin olotilaa ja lähdettiin koirien kanssa lenkille. Mahtava sää sattui kohilleen, kun ei juuri silloin satanut.
Lenkin jälkeen väänsin lihapullia ja tungin niitä naamariin ja rupesin miettimään jumpalle menoa. Alkaa persaus puutua tässä kotona istuessa ja vaikka olo ei ollut eilenkään ihan priimaa, niin unet tais korjata tilannetta aikalailla.

Suuntasin sitten jumpalle.
Tein olkapäitä, ojentajia, hauista ja yhden liikkeen rinnalla. 
Mua ihan hirveästi hymyilytti, kun mulla oli niin kivaa salilla :) Ei tullu paha olo, Ei kivistänyt minnekään ja jaksoin hyvin treenata. Toki otin aika kevyesti, ettei nyt vaan sattuis sitten taas mitään....
Kroppa on kyllä tyhjä, ei paljon lihakset pullota,kun ei ole saanut kunnolla ravintoa eikä treeniä. Kyllä se tästä parissa viikossa korjaantuu.


Kotio ja syömään, nyt odottelen että miten käy alkaako kourimaan mahassa, onneksi mulla on troppia nyt pahimpaan kipuun.


Loppuun pari porrasta, Uuteen nousuun siis. 

Iloista viikonloppua vaan.

2 kommenttia:

  1. Voi karseus sun masua, toivottavasti paranee olo pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä toivon kanssa, olo on jo hitokseen parempi, mut ei ihan priimaa kuitenkaan vielä. Kiitos Satu :)

      Poista