keskiviikko 29. lokakuuta 2014





nyt.fi/s1305878726479   täältä alkuperäinen sarjis.




Maanantaina treenailtiin olkapäitä ja ojentajia.
10x10 tehtiin pystypunnerruksessa.
Muita liikkeitä olille oli pystysoutu, viparit ja takaolkapäitä peck deckissä.
Ojentajille tehtiin 10x10 liike taljassa, ei tarvinnut muita liikkeitä sille lihakselle.

Nyt jomottaa ja kolottaa ansaitusti.

Ainiin se  pohjetreeni joka oli ihan "hanurista" ei ollutkaan ihan sieltä, koska mulla oli pohkeet kipeänä ja selkä myös.



Eilen  vuorossa takareidet ja vähän pyllyä tietenkin.


Sjmv tangolla ja tässä jäi kympit kahden sarjan verran vajaaksi, mun selkä ilmoitti olevansa yhteityökyvytön, joten lopetin 8 sarjan kohdalla ja siirryin muihin vemputteluhin. Toki mä olisin voinut raivolla ne kaksi viimeistäkin vetää, mutta ei sitten mitään järkeä. Tuskin mun lihaskasvu (lue laardi) siihen tyssää kuitenkaan.
Tein vuorojaloin prässiä.
Reidenkoukistusta.
Loitonnusta
Hip trusthia loppuun.



Tänään viettelen vapaata ja kävin makoilemassa kosmetologilla. Mä oon niin tööt just nyt.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti