sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Tänään oli selät ja hauis vuorossa. Expon jälkeistä elämää :)
Mulle tuli sellainen fiilis, että apuva oonkohan mä edes valmis vielä kisaamaan, mutta onko sitä koskaan omasta mielestä valmis? En mää tiijä, on ollut sellainen lihaton olo tuon parin viikon sairastelun jälkeen. Nyt alkaa hiljelleen pyöreys palaamaan lihaksiin ja on kyllä ollut lättänä olo.
Kevät tulee taas niin hiton äkkiä, enkä mä halua olla yhtä pieni kuin viimeksi :) Mikä mua vaivaa alanko mä jo nyt "panikoimaan" 
Parempi kun keskityn vaan treenaamiseen, enkä mieti muuta, silleen on yleensä tullut hyvä.

Aloittelin mavesta tänään ja tein aika kevyellä sitä, selkä ei kauheasti tykännyt siitä, joten en viittinyt sitä kamalasti rääkätä. Kulmasoutua perään, ylätaljaa, alataljaa, pulloveria ja pari liikettä hauista. Hyvä treeni tuli kyllä.




Eikö kukaan tarvii Pipoa?? No lämmitän sitten omaa päätä sillä jos ei kelpaa kenellekkään???




Olen mä Instagramissakin jerita1.


4 kommenttia:

  1. No hei joo, kelpaa pipo, ihan oikean värinenkin on! Pitääkin mennä vastaamaan kysymykseen, kun tuli muistutus. Unohdin sen jo kertaalleen. Mut tuohon kisaamisvalmiuteen: mä luulen, että aina sitä tahtois vaan olla parempi ja kehittyä, eikä tosiaan koskaan välttämättä ole 100 % valmis. Tai jos kokee olevansa ihan täysin valmis, löytääkö sit vielä jostain motivaatiota kehittää itseään sen yhden etapin jälkeen? Kai nääkin on ihan ihmisestä kiinni, miten asioista ajattelee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se varmaan niin on että jos luulee olevansa valmis ja täydellinen niin siinä on se vaara että pissi nousis päähän ;) Kun ei ole, tekee kovemmin töitä ja mahdollisuus kehittyä paremmaksi aina voi kehittyä.

      Poista
  2. Mä laitoin kommenttia ja se katos jonneki, otin nyt uusiksi :)

    VastaaPoista
  3. Kyllähän mullekin pipo kelpaa! :-)

    VastaaPoista