sunnuntai 26. lokakuuta 2014







Viimeisimmät treenit on toimineet loistavasti. Pääsen todella helpolla treenien suunnittelun suhteen.
Bodari kertoo mitä teen ja tänään tehtiin selkää, sekä pohkeita.
10x10 liike oli tällä kertaa kulmasoutu. Oli taas ehkä pikkasen kevyttä, olisi voinut laittaa vähän enempi painoa. Ensi kerralla sitten.
Toinen liike oli leukojen veto, kevennetysti.
Alatalja ja ylätalja rusetilla.
Pohkeita loppuun.
Pohkeiden kohdalla meinas palaa lahkeet trikoista, ei siksi että oli niin kova treeni, vaan siksi, että hermo meinas totaalisesti mennä, kun piti tehdä jotain ihmeliikettä (siis ihan perusliike, mutta ei toiminut mulla)  ja mä en saanut sitä mitenkään tuntumaan :) 
Selvittiin ilman perheriitaa ulos salilta kuitenkin.

Just on selkä palautunut edellisestä treenistä (viikko sitten) sa nähdä onko se taas monta päivää kipeänä.
Käytiin Ikeassa ja mulla oli nimi rinnassa, jos satun katoamaan tavarataloon....
Ei meillä mennyt siellä kuin vartti :) 


Eilen tehtiin pizzaa, ohje löytyy Täältä.





Eipä ollut näin sunnuntain kunniaksi kauheasti aiheita kirjoitella, mutta jos joku haluaa kysyä jotain laittakaa kyssäreitä tulemaan. Olen ennenkin aiheita ja kysymyksiä pyydellyt, mutta kukaan ei ole mitään laittanut :)  Että jos hyvän maun rajoissa kuitenkin ;) 



2 kommenttia:

  1. Höh, ei Ikeassa saa mennä vaan varttia. Se aika menee jo pelkissä lihapullissa. Niin fitness ei saa olla ette Ikeassa käydessä syö lihapullia, se kuuluu asiaan. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Tällä kertaa meni ja mä ihan unohdin ne lihapullat, kun oli kotio kiire tortillalle ;)

      Poista