keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Eilen tein takareisiä ja pakaraa. Ohjeet treeniin oli: Tee ihan mitä vaan, kunhan et irvistä. Eli suomeksi, Kevyt treeni.
Kympit heitettiin siis nurkkaan eiliseksi ja siitä riemastuneena aloittelin smithissä bulgarialaisella kyykyllä. Toistot oli 10-12 ja painoa lisäilin siihen asti kunnes ajattelin että kohta alan irvistämään.
Perään suorinjaloin mavea smithissä.
Hiptrusthia, tässä saatoin hieman irvistää.
Pohkeita ja sitten tätä:




Aivan lopuksi tein loitonnusta.


 Takareisi/ pakara osasto ollut kipeänä tänään ja eilen treenin jälkeen en saanut jalkaa taivutettua... Semmoinen kevyt treeni. Niin ja mulla olis huomenna jalkahieronta :) Jippii.


 Tänään vuorossa rintaa ja hauista, niitä kymppejä. Sain vain yhden vapautuksen ;)

Penkissä suoritin kympit, painoa oli 5 kg enemmän kuin edellisellä kerralla. Taas mä vannoin ettei tule mitenkään täysiä sarjoa, mutta niin vaan tuli.
Toisena liikkeenä rinnalle vinopenkkiä käsipainoilla.
Hauikselle kympit mutkatangolla ja se reeni olikin siinä. Hurjat kolme liikettä, ei se aina enempää vaadi. Mitä sitä enempiä hinkkailee jos lihakset on ihan lopussa.



Ollut hieman vetämätön olo ja hankin tällaista käyttöön, ainakin toistaiseksi on tuntunut siltä, että se piristää, joten illalla sitä ei kannata ottaa.
Pimenevät illat, treenit ja huonot unet tekee tehtävänsä. Onneksi loma lähenee, joten ehkä mä pysyn tolpillani siihen asti.




Tässä muuten jouluksi uusi dietti kehiin. If It Fits Your Mouth- dietti.
Joko on ensi vuodelle lupaukset tehtynä?










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti