sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Kaksi lepopäivää vierähti välissä ja eilen kävimme tekemässä etureisiä.  Olin lähes innoissani, koska mulle kerrottiin että vähenetään kyykyssä painoja :) Niin ei käynyt vaan sitä lisättiin, hullua on helppo huijata. 
Kyykky tankoon laitettiin 80 kiloa ja sillä tikutin 10 toistoa, 10 kertaa minuutin välein, paitsi viimeisessä tein 20 toistoa.
Sen jälkeen prässiin ja toistoja 20 ja loppuun reidenojennnusta 4 sarjaa samoilla toistomäärillä.



Dietin alkuun olisi pari viikkoa aikaa. Sitä tavallaa odottaa (että alkaa vaatteet taas mahtumaan päälle) ja pelkää että milloin se nälkä tulee :)
Dietin jälkeen usein pelottaa se syömisen lisääminen ja onkin hyvä, että kaloreita nostetaan maltillisesti, suhteellisen pitkälläkin aikavälillä. Kun on taas päässyt isojen patojen ääreen alkaakin hieman jännäämään se tuleva dietti, mitä jos mää kuolen nälkään ;) Onneksi ruokaa vähennetään myös maltilla ja pitkällä aikavälillä. 
Ruokavaliossa ei ainakaan aluksi tule olemaan mitään "kiellettyä" Toki järki sanoo, että karkkia siihen ei kuulu. Se ei tule koostumaan pelkästä parsasta, kanasta ja raejuustosta. Aion syödä monipuolisesti jatkossakin. Leipää saa syödä, kunhan ei pelkkää leipää.  Mielenkiintoista tulee olemaan mitä ruokaa reissussa tulee syötyä, rahkaa ja jogurtteja kun ei ole tarjolla, eikä monessa tuotteessa kaupassa ole energiamääriä paketin kyljessä. No vihannekset on vihanneksia ja liha lihaa ulkomaillakin, riisistä puhumattakaan tai perunoista. 
No mitäs sitten kun Joulu on tässä välissä? Niin siellä on uusivuosi ja pari muutakin pyhää, ei auta itku markkinoilla. Aamulenkitkin pitää pakkasessa heittää tai vaihtoehtoisesti nitkutan tuota fillaria sisällä. 
Valintoja valintoja.


Kesällä pitäisi syödä jäätelöä, makkaraa, koluta festareita ja syödä lihapiirakkaa (kylmänä)
Sellaista täydellistä ajankohtaa dietille ei ole,  että elämä olisi seesteistä ja muut tulisivat jotenkin sun perässä ja mentäisiin sun ehdoilla.
Muuta elämää on hankala heittää taka-alalle minkään projektin ajaksi. Oli se sitten kisadietti tai talonrakennus.


Tänään vuorossa olisi selkä salilla.
Vyöt sinkoili kun se puristi niin pirusti.
Kympit tein kumasoudussa ja  vyö sai tosiaan lentää, ahdisti niin pirusti. 
Leukojen vetoa.
Kulmasoutua vuorokäsin, käsipainolla.
Ylätalja.
Epäkäs

Hauista kahden liikkeen verran.

Että semmoista, pari paksua viikkoa vielä, sitten aletaan kiukuttelemaan nälkää ;) 
(vitsi vitsi)




4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos Satu K, hyvin se menee pitää vaan vähän napista :D

      Poista
  2. Kerro sitten, mitä syöt dieetillä��?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katsotaan jos saan aikaiseksi sellaisen raapustaa, mutta en mene vannomaan kuitenkaan että kirjoittaisin mitään tarkkaa kuvausta makroineen päivineen.

      Poista