sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Parasta aamupalaa olen tässä kahtena aamuna vedellyt. Riisijauhoa, alpro jogurttia, micro whey vanilla proteiinia ja mustikoita :) Kyllä se kaurapuuron voittaa. Vinkin sain tähän riisijauhoon Heidiltä.
Mä tosin keittelin puuron mikrossa, protskujauho ja jogurtti sekaan, sekä jäiset mustikat.




Selkä hauis treeniä salilla.
Leukoja vedeltiin alkuun ja sellaiset reilu 100 leukaa tuli vedeltyä. Kevennetysti toki, niin kova jätkä en (vielä) ole että omalla painolla niitä nykisin noin reippaasti.
Muutamia soutuliikkeitä jatkoksi ja hauiksella treeni päätettiin.
Venyttelinkin loppuun.
Täytyy kyllä taas ottaa itseäni niskasta kiinni tuon venyttelyn suhteen, on sen verran jäykkää menoa taas ollut viime viikkoina. Rullaamista olen kyllä harrastanut, mutta ehkä sitäkin voisin silti enemmän tehdä.




Ensi viikolla mulla on kalvojen käsittelyä. Viimeksihän en ollut juurikaan jumissa, kun olin ollut kipeänä ja treenaamaankaan ei päässyt. Nyt mä luulen, että pari juntturaa saattaa löytyä torstaina. Varasin myös hierojan, onkin hyvä hieroa avaaamisen jälkeen, ainakin mulla, tuntuu että saa paremmin paikat auki. (en tiijä kun en oo hieroja, fysioterapeutti, lääkäri, kiksauttaja)


Eilen olimme bodarin kanssa kaupungilla katsomassa Stand Uppia jäähallilla. Siellä oli aika plajon porukkaa ja väliajalla ihmisiä oli joka paikassa jonoa joka paikkaan. Mua alkoi hirveästi ahdistaa se väenpaljous ja olikin pakko etsiä sellainen kohta missä voi hengittää helpommin, ettei ihan tappituntumalla tarvitse olla. Mä en ole muutenkaan kovin innokas olemaan väenpaljoudessa, pakko saada tilaa ympärille.
Leffassa mun on pakko saada reunapaikka, että pääsen ekana ulos teatterista.. ;)
Ei oo helppoa olla omituinen.









2 kommenttia:

  1. Jes, hieno juttu että maistuva aamupala on löytynyt! Kuulostaa kyllä hyvältä tuo sun tuunaus. :)
    Mua ahdistaa kanssa väenpaljous, välttelen sellaisia paikkoja hyvin mielelläni, ellei kyse ole aktiviteetista, minkä tahdon ehdottomasti kokea (esim. vaikka Springsteenin keikka ;)). Leffateatterissakin saatan helposti kokea ahdistusta, jos porukkaa on paljon! Hiljattain käytiin katsomassa Gone Girl ja paikat oli ihan keskeltä, mutta muuten oli tosi väljää, ja se ei aiheuttanut negatiivisia tuntemuksia. Leffakin oli loistava! Häiriintynyt, mutta loistava.
    Tuon sarjakuvan näin Facebookissa jokin aika sitten ja pakkohan sitä oli likettää. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aamupala on ihan loistava, tänään tyrkkäsin sekaan myös hieman hiutaleita ja taas oli tarkoitus laittaa ne viikunat sekaan, mutta ne meni taas suuhun pahimmassa nälässä.
      Mäkin olen käynyt parissa konsertissa ja satunnaisesti festareilla. Mielummin kuitenkin sielläkin väljemmillä vesillä, kuin ryysiksessä. Leffassakin olen ollut keskellä, mutta silloin siellä ei ole ollut (onneksi) paljon porukkaa.
      Stockkan hullut päivät on sellainen tapahtuma johon mua ei todellakaan saa... vaikka jakaisivatkin ilmaisia ämpäreitä ;)
      Sarjis on ihan huippu, sopii mulle kuin nenä päähän :D

      Poista