lauantai 8. marraskuuta 2014

Tällä viikolla on käyty koko kroppa läpi treeneissä.
pääliikkeessä edelleen tehdään se 10x10 toistoa, minuutin palautusajoilla.
Jostain kumman syystä treenit ei oo enää niin ihkuja ;) Eilen tehtiin kyykkyjä ja mä olin aivan varma että ei siitä mitään tule.. Tulihan siitä.
Eka viikko näitä kymppejä meni ihan rallatellen, mutta nyt kun niitä on 4 takana niin ei mua rallatuta ollenkaan. Ne on ihan kamalia, oikeasti, mutta kun olen sen sanut tehtyä niin alkaa multa sitten taas vähän juttuakin tulemaan ja treenaaminenkin on taas kivaa :D


Mulla on ollut tosi paljon kipuja nivelissä viime aikoina ja sekin on ehkä hieman fiilistä vienyt ja kiukuttanut. Luovuttaminen ei ole siltikään käynyt mielessä.

Kalvojen avauksessakin kävin torstaina ja se oli myös lepopäivä. Sain kovasti kehuja jumeista ja vähän lisää kotitehtäviä myös. Lantio oli aivan *iturallaan ja se laitettiin paikalleen.


Tänään oli selkätreeni ja hauista tehtiin myös.
Huomenna menen hierontaan ja pidän lepoa muuten.
Unikin on maistunut ja treeneillä on varmasti osansa tässäkin asiassa.




On se saattanut vähän parissa vuodessa kasvaa, vähän kasvua on parempi kuin ei kasvua ollenkaan...

Semmoisia satuja tänään :)
Mukavaa viikonloppua.


Isänpäivä tarjouksia Sportsnutritionilta.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti