torstai 4. joulukuuta 2014


Keskiviikkona tapahtui seuraavaa:
Aamupäivällä etureidet ja illalla kädet.


Reidenojennusta alkuun, että jalka saisi hyvät lämmöt.
Super squattia seuraavaksi.
Prässiä loppuun.
Sarjojen pituudet 25 toistoa.
Venyttelin ja rullasin loppuun hieman.

Polvi oli aika kipeä koko päivän (sekä edellisen) ja haittaisi hieman jopa kävelyä. Liikkeet piti valita niin ettei kipua tulisi. Kiukkunen mä olin ainakin.

Lääkäri soitti ja kehoitti menemään toiselle lääkärille, koska hänelle tämä oli hepreaa. No olkapää on mukavasti tulehtunut ja ortopedi pesee kätensä ja ohjaa mut reumalääkärille. Olen siis edelleen yhtä tietämätön (joka ei ole mitään uutta) kuin ennenkin. 11 joulukuuta on sitten seuraava aika.

Kotiin, ruokaa, nukkumaan.
Herätys, ruokaa, salille.

Hauista ja ojentajaa.
Hauiksella 3 liikettä ja ojentajalle kaksi.
25 toistoa on kyllä aika killeri, ei se ole mitään vemputtelua, vaan paino pitää valita niin että tuntuu.


Torstaina :

Heräsin siihen että polveen ei sattunut ollenkaan. Tästä on pakko tulla hyvä päivä.
Salilla tehtiin selkää aamupäivällä ja illalla taas käsiä.
Kulmasoutua.
Ylätaljaa lapiokahvalla
Alataljaa (seisten) lapio ja rusettikahvalla.

Venyttelin myös ja olen kyllä  jäykkä taas vaihteeksi. Rullailua olen harrastanut tosi ahkerasti, mutta venytellyt luvattoman vähän. Siksi olen myös tosi jumissa jatkuvasti. TAAS mä lupaan venytellä enemmän. Kyllä mä taas kohta sen spagaatin saan :)





Illalla tehtiin nopeat kädet :)


Huomenna on yhden treenin päivä ja aamulla menen inbodyyn katsomaan että paljonko sitä rasvaa pitää tästä ruhosta tiputtaa :)


Ruokailut sujuu mukavasti ja tuntuu, että koko ajan on ruokaa nenän alla.

Aamupala on yleensä puuroa (riisijauhoista) lisäksi marjoja, wheytä, ja jokin rasvan lähde. Pähkinää, soijalesitiiniä ym.

Sitten seuraavat ateriat koostuu:
Peruna/riisi
Kana/tonnikala/jauheliha
Vihanneksilla tai ilman.
Rasvat yleensä kookosöljystä.

Treenin jälkeen vetelen wheytä ja Alpron jogurttia, näkkileipää ja kakkua (jos olen leiponut) Lisäksi mantelirouhetta ja näkkärien päälle kalkkunaleikkelettä ja juustoa.



Näitä eväitä olen toistaiseksi vedellyt.
Kahvit olen juonut ilman maitoa, vaikka toki sitä sais käyttää, mutta olen niin laiska etten jaksa punnita maitoa, kun kerran ilmankin menee alas.
Vettä myös reilusti ja se tarkoittaa yöllisiä reissuja muutama lisää, kuin normaalisti.

Treeniin mulla tulee Mania laturiksi + Forcen BCAA juomaksi.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti