perjantai 19. joulukuuta 2014

Mitä eilen syötiin :)

1. Puuroa+ marjoja+ micro whey.

 2.Välipala: Quest bar patukka, matkalla hierojalle. (Ostin juuri laatikollisen)
  
3. Perunoita, vihanneksi, tonnikalaa (en jaksanut paistaa mitään) Hieronnan jälkeen.


4. Perunoita, vihanneksia, jauhelihaa, näkkileipää, juustoa ja pari pullaa siinä ruokaa paistellessa.


5. Jogurttia, mantelirouhetta, Micro wheytä, näkkileipää, kalkkunaleikettä, juustoa, pullaa ja pala suklaata.


6. Munakas Kalkkunanakeilla, pinaatilla ja juustolla, sivussa vihanneksia, näkkäriä ja kalkkuna leikettä.

7. Jogurttia, phase 3 proteiinia, mantelirouhetta, pullaa, piparia, mustikoita.

Perus diettikakkua :)


Edellisenä päivänä munakkaassa oli pekonia, joka oli kyllä parempi kuin nakit, ei ne maistu oikein miltään :) Sitten lautasella on ollut  myös poroa, nautaa, kanaa. Nakeista puuttui sinappi, perunasalaatti ja lautasellinen ranskalaisia kyljestä ;) Tiesittekö että on muuten vähärasvaisia ranskalaisiakin (Poimutetut Rainbown ranskalaiset)  :) Joo joo ei se rasva niissä oo mitään priimaa, mutta eikö juurit joku tutkimus kertonut, että rasvan laadulla ei olis väliä ;) Mä kyllä uskon, että on ja ehkä siksi mä en niitä ranskalaisia joka päivä vetelekään... Bodarin laitaselta pari maistanut ;) 

Perunoita mulla on yleensä valmiiksi keitettynä ja tonnikala on sellainen hätävara, jos on aivan järkky nälkä. 
Mausteita käytän, tietenkin, kukaan mautonta ruokaa syö ja suolaa pitää ainakin olla.
Kahvin mä juon ilman maitoa, koska en jaksa punnita niitä tippoja mitä sinne sekaan menee :)
Pullat ja piparit on itse leipomia joten tiedän mitä suuhuni laitan. Suklaa on raakasuklaata ja sekin menee naamariin puntarin kautta.

Nyt ruokailu on vielä suhteellisen "vapaata" mutta ehkä se 10 viikon päästä on hieman tiukempaa ja kaikki turhat härpäkkeet saa jäädä pois. Tosin kun kaloreita vähennetään niin mielummin sitä valitsee sellaista ruokaa joka täyttää mahaa parhaiten, eikä käytä vähiä kaloreita berliinin munkkiin ;) 
Jouluna maistelen vähän jouluruokia, ainakin toistaiseksi olen saanut luvan tehdä niin. Sitten taas palaan "ruotuun"

Kolmessa viikossa on paino pudonnut kivasti ja vähän kiristymistä havaittavissa ja toistaiseksi mennyt ihan hyvin suunnitelmien mukaan. Jos ei menisi niin luulen että nappastaan ruokaa vähemmälle. Mun kroppa toimii yleensä niin että, kun puntariin pärähtää alin lukema on takana ollut joko lepoa tai kevyttä treeniä. Kovempien treenien jälkeen tai hieronnan kroppa keräilee nestettä itseensä. Ja mä keräilen itteeni aamulla puntarilla, kun lukema saattaa olla kilonkin enemmän :)

Eilen treenattiin rintaa. 
Rinnalle kolme liikettä:
Penkki
Vinopenkki ja taljassa.

Kevyet vimputtelut jäi eilen ja tein vähän painavammalla ja lyhyempää sarjaa.
Tänään vuorossa etureisiä ja semi kovaa :)
Aloittelin kyykyllä ja sitä olikin taas kiva tehdä. Vapaalla tangolla tarkoitus oli tehdä niin että 10 toistoa, mutta painoa sen verran, että saisin ainakin 12-15 toistoa.
Pakkohan mun oli satasella kyykätä, ihan varmuuden vuoksi koittaa ettei voimat ole kadonneet ;)


Hackia ja prässiä perään.
Infrasaunaan hikoilemaan 30 minuutiksi ja avot se oli siinä. Illalla takaisin hinkkaamaan kätösiä ja pohkeita.
Tripla-sarjaa käsille ja extrana vielä yksi liike. Pohkeille 2 liikettä.

Venyttelin hätäisesti ja rullasin.






Hauskaa Viikonloppua ja olkaa kiltisti.
Vielä ehtii lahja ostoksillekin.

Viivi ei ookaan fitness-muija ;)





















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti