tiistai 16. joulukuuta 2014

Parit viimeiset treenit ovat olleet pelkästään pumppailuja, palauttelua kropalle.
Eilen kohteena oli jalat ja tänään yläkroppa. 
Super-sarjoja yläkropalle.
Rinnalle penkki+ vinopenkki.
Selälle ylätalja+ soutu.
Käsille hauis+ ojentaja taljassa.
Olkapäille Viparit ja takaolka taljassa.



Illalla suunnataan kalvojen avaukseen ja pyysin jaloille käsittelyä, pelotti jo valmiiksi, sillä venyttelystä huolimatta ne on juntturassa. Eipähän ole muuten tänään olleet jumissa. Kiroilin kuin merirosvo ja hiki virtasi selkää pitkin koko tunnin ajan. Polveen ole tänään sattunut, joten käsittely auttoi. Saa nähdä sitten miten käy ensimmäisen jalkatreenin jälkeen. Huomenna mulla on vielä hieronta, joten eiköhän noi pötkylät ole ainakin hetken vetreenä.
Viimeksi yläkropan käsittelyn jälkeen olkapäät ja rinta oli kosketusarat, mutta ei sentään mustelmia tullut :)

Sunnuntaina olin myös posettelemassa Tiina Kasvin pose harkoissa ja kyllä tämä tyttö kaipaa harjoittelua senkin suhteen. Hiki virtasi selkää pitkin siinä "pullistellessa" korkkarit puristi koipia ja pohje kramppasi. Asennot pitää tulla luonnostaan ja jos asennot ei ole kunnossa on turha kuvitella että pääsee edes T-kävelyä suorittamaan. Toki kuntokin määrittää pääseekö finaaliin, mutta hyvän kunnon voi ryssiä huonolla esiintymisellä. Kun kunto alkaa kuoritumaan paremmaksi on poseeraaminenkin mukavampaa ja samalla näkee mitä puolia kannattaa korostaa esim T-kävelyssä.
Venyttely ja rullaaminen ei ole todellakaan pahitteeksi tässäkään, sillä on muuten vaikea kiertää kroppaa haluttuun asentoon jos rinta tai olkapäät junnaa.


Lauantaina olin 10-17 ohjaamassa salilla. Pidimme  PT-päivän, jotta asiakkaat pääsisivät tutustumaan millaista on jumpata ohjauksen kera. Kiire oli ja istumaan ei todellakaan ehtinyt, syömään kyllä ehtii viidessäkin minuutissa.
Vaikka sinkoilin koko päivän niin tämä minun Polarin kello/ aktiivisuusmittari kertoi minun istuneen koko päivän :) Ei siis todellakaan kannata luottaa pelkkiin mittareihin ja niiden määrittelyihin. Joskus se on jopa näyttänyt toisin, vaikka olen koko päivän ollut tekemättä juuri mitään.
Launtaista se kertoi : Ei paljon aktiviisuutta tänään, ehkä huomenna on parempi päivä.. jep jep.


Tänään tein myös yläkroppaa, kevyesti.
Huomenna onkin lepoa, ainoastaan hieronta ohjelmassa.

Tekeekö piparia mieli? Tässä on sellaista piparia jota voi dietilläkin vetästä.


Taikina koostuu:
Pofiber 40g
Lupiinijauho 40g
Mantelijauho, vähärasvainen 40g
Psyllium 20g
4 viljanhiutale 20g
Vesi 350g
Piparkakku maustetta.
Kanelia
Makeutusta maun mukaan.

Piparit olivat uunissa 20 minuuttia 180 asteessa ja käänsin ne 10 minuutin jälkeen ympäri.
Säilytä pöydällä, sillä ne kovenee huoneen lämmössä (kuivuu)

Taikinaa tuli 535g
100g taikinaa on:
69 kaloria
P. 8.6g
H. 4.4g
R. 1,4g

Sain 53 piparia.








2 kommenttia:

  1. Kuullostaa pelottavalta tuo kalvojenavaushomma,huih.
    Mutta niin, kylläpä näytät hyvältä:-)
    Tsemppiä ja ihanaa joulunaikaa:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Satu. Kyllä se tällä kertaa aika karmeata olikin, olin ilmeisesti sitten vain niin jumissa. Tosin ei se kauaa satu, kun helpottaa, mutta ei se mitään spa hierontaa ole ;)
      Kiitos ja Ihanaa Joulunaikaa sulle myös <3

      Poista