lauantai 17. tammikuuta 2015



Aamulla 30 min kävelyt rannalla, samalla reissulla kävin puntarissa kaupan edessä :) Se on sellainen kilkattava maksullinen masiina, melkein hurraa huutoja heittelee. Eihän se nyt ihan aamupaino ollut, kun aamupalaa, kahvia ja vettä oli otettu lähtiäsiksi, kengät jalassa ja vaatteet päällä. Osviittaa kuitenkin jos se nyt mitenkään pitää koko laite edes pakkansa :)
Positiivista ettei se nyt ainakaan ole noussut.

Salille lähtö oli hieman myöhemmin ja noin 10 minuuttia ennen lähtöä makasin vielä sohvalla ja olin aivan varma etten kykene saamaan mitenkään hyvää treeniä aikaiseksi. Olin väärässä sillä hyvät hiet saatiin aikaiseksi. 
Lyhyempää ja raskaampaa sarjaa mulle ja bodari teki samoilla painoilla kevyesti kuumeensa jälkeen. Kielsin siltä muuten jäätelönkin, kun sitä alkoi menemään jo mun mielestä liikaa ja mulle tulee paha mieli kun se sitä ryystää jatkuvasti (ehkä hieman liioittelen)

Supersquat laitetta, ensin etsittiin sopiva paino ja sillä 5 sarjaa.
Hackia, 5 sarjaa.
Reidenojennusta, pudotus-sarjoja.
Ei aerobista treenin jälkeen, aamun käppäily riitti. (Mä olisin kyllä tehnyt, mutta kiellettiin...)
Kyllä noita tikkuja pitääkin treenata :)



Kauppareissu taas luvassa ja illalla sitten hierontaan rentoutumaan.





4 kommenttia:

  1. Anteeks, mutta missä ne tikut on :-D ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D noi mitkä on kiinni tuossa persauksen alaosassa :)

      Poista
    2. Tarvii hommata uudet rillit kun en mä mitää tikkuja näe:-D

      Poista
    3. Haha voi olla että tarvitset ;) mulla jäi omat rillit himaan.

      Poista