sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Lomatreenit polkaistu käyntiin.

Tällainen lappu on meidän talon seinällä. Hyvin sanottu??


Eilen ei päästykään jumpalle, oli kova väsymys matkustamisesta ja nousin lopulta ylös sängystä vasta klo 14 jälkeen.  Välillä kävin tosin syömässä välillä ja kaaduin takaisin sänkyyn. Tulipahan nukuttua ja kroppa oli kyllä tosi painava pari päivää ja ei tosiaan olisi kyennyt mihinkään jumpalle. Päätäkin särki jumalattomasti, eikä siihen auttanut mikään muu kuin uni.

Tänään sitten aloitettiin jumpat ja hieman kevyempi jumppa alkuun aamulla ja illalla toinen setti.
Aamulla rintaa ja 15 min aerobinen treenin jälkeen ja illalla käsiä aka hauista.


Puntaria ei ole kämpässä ja kaupasta unohdettiin se ostaa. Saa nähdä tuleeko hankittua sitten sitä ollenkaan, tosin mä en kauheasti pidä siinä käymisestä aamuisin :) Kai se pitää hankkia, sillä salin puntari heitteli monella kilolla riippuen missä kohtaa puntaria seisoo. Toistaiseksi pitänee luottaa silmään (bodarin) että eteneekö se kunto vai ei. Omaan silmäänhän se ei koskaan etene :)


Löysin kaupasta kurpitsapyrettä ja tein kakkua. Toistaiseksi olen tehnyt liivatteella ja löysin niitä kaupastakin, joten sama linja varmaan jatkuu, ei tarvitse kämppää lämmittää uunilla ainakaan.

Ruoka täällä on naurettavan halpaa. Esimerkiksi broileri on 3 euroa/kg. Naudan sisäfile 11 euroa/kg. Kasviksia ei saa juurikaan pakasteena (en ole ainakaan löytänyt) mutta tuoreena löytyy jos jonkin näköistä vihannesta.  Tosin jotkut tuotteet ovat ihan naurettavan kalliita, varsinkin ne jotka euroopasta tänne raahataan. Yksi purkki Total 0% jogurttia on 4 € :D 

Sali on tuttu, mutta aika kämänen osittain, osa laitteista on ruosteessa ja tangot on käyriä, penkit lonksuu ja on epävakaita. Kukaan ei palauta painoja paikalleen ja levypainot on miten sattuu. Kyllä siellä treenaa silti, kun pakko on :) Tosin meidän talossa on myös sali, ei olla käyty katsomassa, mutta jos pitäs joku aamuaerobinen tehdä niin se on hyvä paikka (biitsin lisäksi) mutta ei tarvii niitä ainakaan vielä hinkkailla. Ne taitaa tulla ohjelmaan sitten kun palataan kotio.




Kävimme apteekissa hakemassa salvaa hyttysen puremiin (olen allerginen niille ja saan mega paiseet) Siinä rasvaa maksaessa myyjä pyysi mun kättä näytille ja ajattelin että hän haluu nähdä mun  puremat, mutta hän alkoikin hipeltää mun hauista ja koko kättä tunnustelemaan. Ooh strong ja sitten  näytti tuplahaukkaa edestä ja kysyi että fitness??? 
Hieman ehkä häiritsevää tuollainen käpälöinti ja olen normaalisti tosi tarkka mun omasta alueesta, jos joku tökkii mua kassajonossa vaikka kärryllä hanuriin näen punaista. Täällä se on tapana, kai mäkin voin sitten alkaa puristelemaan noita paikallisia tuolla kylillä ;)



Instagramista löytyy nimellä Jerita1.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti