maanantai 5. tammikuuta 2015

Vinopenkkipäivä eilen ja hyvillä mielin sain poistua salilta, uusien ennätyksien kutkutellessa mieltä. Tasapenkki jäi väliin tarkoituksella ja säästin kaikki energian vinopenkkiin. Tein pari kevyempää liikettä vielä perään.

Illalla kävimme treenaamassa vielä hauiksen neljä liikettä ja kaksi aina superina, ei mennyt aikaa tosiaan paljon, mutta kädet oli ihan loppu :)
Päälle sotkin elintarvikevärillä koristetta.
Ajattelin tehdä tämän pakasterasiaan evääksi koneeseen :)


Leipasin myös uuden kakun, koska edellinen meni hetkessä. Hieman modasin tuota pohjaa edelliseen verrattuna ja sain siitä paremman. Laitoin pohjaan luumuja ja vähän yli puolet viikunoita. Niistä tuli sellainen kiva rapsakka purutuntuma ja todella makea.

Pohja:
Pofiber 30g
Luumu 30g
Hiutaleita 20g
Viikunat 43g
vesi 170g

Vatkaa tahnaksi tehosekoittimessa. Kaada irtovuoan pohjalle ja painele tiiviiksi massaksi. Jos massa on liian kuivaa niin se murenee kakun alla. 

Täyte:
Valkuaista 60g vaahdotettuna.
Alpro soya jogurtti 260g
Säilyke persikoita (light) 170g
Vaniljamauste 1 tl.
7 liivatetta.
Makeutusta maun mukaan.

Sekoita jogurtti, makeutus, vanilla ja persikat sauvasekoittimella tasaiseksi massaksi. Lisää vaahto ja sekoita vatkaimella. Lisää sulatettu liivate joukkoon ja kaada pohjan päälle.
Vuoan koko 21 cm.
Persikan tilalla voi sitten käyttää mitä tahansa, mustikoita, mansikoita, sitruunaa...

Edellinen oli tälläinen.



Tänään mua uhkailtiin kahdella jalkatreenillä. Aamulla jalat ja illalla uudelleen.
Aamujalat sisälsi vain kolme liikettä.
Etukyykky ja prässi superina.
Reidenojennusta.
Otin todellakin luulot pois mun jaloilta 8 sarjaa tuli tehtyä ja toistot oli 10-15 luokkaa.
Loppuun tosin tein pudotus-sarjan prässissä ihan vaan viimestellääkseni koivet.
Aerobinen ja venyttely.

Illalla sitten takaisin into pinkeenä salille.
Vuorossa takakyykkyä, smithissä.
Vuorojalan prässiä ja reidenojennusta.
Loppuun taas ne aerobiset ja venyttelyt.



Kaksi liikuntarejoitteista kun menee jalkoja jumppaamaan on välillä se hieman hankalaa, kun jotain liikettä pitää aina kokeilla ensin että pystyykö tekemään. Kivutkin vaihtelee että jos edellisellä kerralla pystyi jotain tekemään niin seuraavalla kerralla ei taas pysty sitten millään. Sellaista se välillä on, ettei juurikaan pysty varmaksi treeniään suunnittelemaan kun salille lähtee. Se on monesti herran haltuun koko treeni.
Positiivista on että olkapää ei ole enää niin kovin kipeä. Ensihän mulla oli oikea puoli kipeenä ja kun se helpotti alkoi vasuri kettuilemaan. Treenien alussa olen vimputellut kuminauhalla, jonka hankin ihan tätä varten, liikettä ja lämpöä olkapäähän.

Kumppari täältä.

Mun treenikassissa on yleensä seuraavat tavarat, ei mahdu taskuihin ja siksi kannan kassin salin puolelle.
Vyö
Remmit 
Rannetuet.
Polvenlämmittimet
Kuulokkeet.
Soitin.
Juomapullo.
Kuminauha.
Treenivihko.

 Onko toi turhaa hifistelyä jonkun mielestä, mutta mun mielestä näillä vaivoilla saa vähän apuvälineitä käyttääkin :)


Vielä 2  tehokasta treenipäivää ennen reissua. Matkapäivä tulee olemaan lepoa ja sitä seuraava myös. 

P.s Nyt se ruuhka alkoi, piti melkein jonottaa salille :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti