keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Aika kuultaa muistot.
Tässä tapauksessa asia koskee diettiä. Ei sitä mukamas muista, kuinka tassu alkaa välillä painamaan.
Välillä iskee epävarmuus kuntoa kohtaan ja kuvittelee, ettei rasva pala toivotulla tavalla. Välillä ylävartalo kiristyy ja alakerrassa ei tapahdu mitään ja välillä se on toisinpäin. Löysää nahkaa riittää vaikka toiseen Miettisen verran. Kyllä paino on pudonnut ja senttejä lähtenyt siltikin, vaikka itsestä tuntuu ettei tässä mitään tapahdukaan.
Lihakset on tyhjänä ja salilla jumppaaminen ei kyllä tuota pumppia sitten millään, vaikka saisi lihaksen treenattua väsymykseen asti.
Treenipainoista ei ole toistaiseks tarvinnut tinkiä, vaikka niiden liikuttelu ei tuokaa juuri mitään poltetta. Hiki on lähes aina kovan työn takana, paitsi aerobista tehdessä.
Ulkomuoto muistuttaa lakanaa, ei vain väriltään vaan myös sileydeltään :D
Perjantaina tankataan hiilaria koneeseen, jospa se parissa treenissä sen jälkeen napasahtaisi pumppikin kohdilleen.

Treenit on nyt muuttuneet siten että kahden puntin sijaan teenkin toisen aerobisena, koska kaksi punttitreeniä olisi nyt hieman liikaa meikäläisen kropalle (päästä puhumattakaan)
Olen siis nitkutellut aamupalan jälkeen fillaria himassa tai lähtenyt salille portaita nousemaan.

Maanvetovoima tekee tehtävänsä...

Treenit menee osimoilleen näin:

Ma Selkä
Ti Olkapää/ ojentaja.
Ke Takareidet.
To Lepo, Aerobinen, venyttely, hieronta.
Pe Rinta/hauis.
La Etureidet.
Su Lepo/venyttely/ aerobinen.
Muut aerobiset lykätään sitten jonnekin väliin. Jos ei jaksa aamulla kaikkea tehdä, teen sitten treenin jälkeen loput tai illemmalla, fiiliksen mukaan.


Treeniin mennessä on yleensä aika vetämätön olo, mutta koneet kyllä käynnistyy kivasti treenin aikana ja yleensä lopputuloksena on hyvä treeni.

Tänään olikin sitten takareisia ja hanuria, sekä pohkeita jumpalla.

Juuri kun manasin, ettei treenit tunnu, päätin tehdä liikkeet supereina, johan alkoi tuntumaan :)
Hyvillä mielin sain tykitellä salilla, askel vain hieman painoi treenin jälkeen.

Tein hip trusthia+ sumo kyykkyä kuulalla.
Supersquatissa takareisiä+ prässiä
Vielä bonuksena prässi vuorojaloin ja erikseen loitonnusta.
Venymistä ja ihan vähän aerobista.


Pyllistelyksi meni.

Hyvä treeni parempi mieli.


1 kommentti:

  1. No kyllä tuolla perällä sietää pyllistelläkin! :D

    VastaaPoista