sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Kahden jalkatreenin päivä.

Päivän menu on hiilaripitoinen, kalorit pysyy samassa kuin aikaisemmin, mutta annetaan kropalle hieman polttoainetta treenejä varten, jotta jaksaa. Aamupuuron vetelin salaattikulhosta, kun syvään lautaseen ei olisi mahtunut.

Aerobista ei tarvitse tehdä, on kyllä ollut niin vähän aerobista, että melkein sitä tekisi mieleni tehdäkin. Tai sanotaanko että ehkä sitä ei hinkuen halua tehdä, mutta ei ole vielä toistaiseksi karmeaa tehdä sitä. Kyllä sit varmaan tässä 10 viikon aikana saa tehdä ihan kyllästymiseen saakka. Helpommalla pääsisi jos aamulla hinkkaisi fillaria ja myöhemmin olisi yksi punttitreeni. :)

Tänään  onkin lepoa ja kummitytön synttäreille matka. Siellä onkin tripla synttärit ja mä saan kuolata muiden herkkujen perään :) Teen luultavasti itselleni oman kakun mukaan, ei tuu paha mieli :)


Ensimmäinen etureisitreeni oli tarkoitus pitää raskaampana.
Super squat
Prässi.

Huomaan että mun niskat on edelleen aika jumissa, sillä kun super squatissa alkoi olla enemmän painoa, tuli aina sarjan jälkeen päänsärky ja huono olo. Prässissä sitä ongelmaa ei ollut, kun mikään ei painananut olkapäillä. Illalla tosin mulla oli komeat fritsut olkapäillä treenistä. 


Illalla sitten kevyempi, pidempää sarjaa.
reidenojennusta.
Smith kykkyä.

Alkoi askel kummasti painamaan illasta ja vielä on ehkä hieman vaikea pysytellä 10 asti illalla hereillä. Tänään koivet on jumalattoman kipeät ja tuossa aamulla fillaria polkiessa, kyllä tunsi omistavansa jalat.





Muuten mä olen ollut pienessä keksipajassa.
Olen tehnyt kolmenlaisia keksejä.
Maapähkinä.
Nutella
Suklaahippu keksejä.

Näitä mä en tosin itse päässyt tälläkertaa syömään, nuuskuttelin vain.

Ohje on helppo.

50g Nutella tai maapähkinävoita.
1 kokonainen muna.
2 kauhallista proteiinijauhetta, itse käytin Selfin Phase 3.

Suklaahippukekseihin tuli kokonainen muna ja proteiini+
30g kookosmaitoa (light), 2 palaa raakasuklaanpaloja, kookoshiutaleita 15g sekä muutama ruokalusikallinen pofiberia, tarvittaessa makeutusta.

Ainekset sekaisin ja vaivaa ne taikinaksi ja pyörittele palloiksi, jos on liian löysää lisää hieman proteiinijauhetta sekaan, mutta taikina saa olla hieman "tahmaista"
Paista uunissa 180 asteessa n. 10 min.

Keksit kovettuvat nopeasti huoneenlämmössä koviksi ja rapeiksi.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti