lauantai 30. toukokuuta 2015

Selkä ja pakaratreeniä.




Treenien suhteen tulee muutoksia ja hieman treenijakojen muokkausta. Puolitoista viikkoa on mennyt siten, että treenaan sitä mihin ei juurit nyt satu. Olkapäät on jääneet treeneistä ja kun tulivat paremmiksi jäi hauikset pois.
Keskiviikon hieronnan jälkeen olen treenannut selkää ja olkapäitä. Tänään vuorossa etureidet ja musta tuntuu että mä teen koko ajan joko selkää tai jalkoja :) En valita, tykkään tehdä molempia.
Jos pitää joku vähemmän kiva treeni valita, ne on kyllä kädet, ojentaja ja hauis. Tosin saattaa olla, että hauis olisi muutaman millin kasvanutkin tässä tohinassa, en tiedä en ole mitannut :)
Otin treenilaturin ennen treeniä... Inkkari.

Muutoksia rintatreeniin, silloin teenkin hauiksen tilalla ojentajat. Olkapäät tulee omana treeninä ja selän kanssa treenaan hauikset samalla. Etureisi, takareisitreenit omana treeninä kuten ennenkin. Olat aherretaan myös omana treeninä, joka on ihan hyvä, sillä musta tuntuu että mulla menee olkia tehdessä vähän liian kauan salilla. Treeni pitäisi saada tehtyä tunnissa, eikä siinä kauheasti olisi aikaa juoruilla välissä, muuten venyy.
Lepoja viikossa ainakin 2 pv ja tarvittaessa enemmän. Hieronnassa koitan käydä kerran viikossa tai ainakin kahdessa.


Tänään siis niitä takajalkoja ja pakaroita.


Olin suunnitellut penkille nousua tai yhdenjalan kyykkyä smithissä, mutta polven mielestä se ei ollut hyvä idea, joten tein sellaisia liikkeitä jotka ei satu polveen.

Reidenkoukistus
Hiptrusth.
Sjmv
Taljassa kyykky.
Pohkeita.





Bodauksen lisäksi leipomisia.

Tofuleivoksia ja Suolainen kasvispiirakka.





Tofuleivoksien ohje:
1 sitruuna kuorittu (48g pieni sitruuna)
20g Lupiinijauhoa. Foodin
20g Proteiinijauhoa, Micro whey active vanilla.
50g Alpro, maustamaton jogurtti.
Makeutusta maun mukaan. Esim Stevia, erytritoli/karppisokeri.

Mansikoita päälle 70g tai ananasta tai mikä tahansa marja/ hedelmä mieltymysten mukaan.

Kuori sitruuna ja soseuta se tofun kanssa sauvasekoittimella. Sekoita kuivat ainekset keskenään ja lisää muut tuotteet paitsi mansikka. Vatkaimella sekaisin ja kaada taikina pieneen vuokaan n. 15x15cm ja painele mansikat pintaan. Paista 160 asteessa 30-40 minuuttia, kunnes pinta saa hieman väriä. Lupiinijauho ei yleensä tummu paljoa paistaessa, joten ota se huomioon. Voit käyttää lupiinin tilalla myös kookosjauhoa, mutta kun en käyttänyt kananmunaa tässä leivoksessa tein sen lupiinilla.

Koko kakun kalorit (mansikalla)
282
P. 39.3
H. 10.6g
R. 7.8g


Huomenna on suunnitelmissa mennä mäkeen ryömimään Minnan kanssa, jos säät on meille armollisia. Minnan kanssa lähdetään Juhannuksen jälkeen myös Barcelonaan, katsomaan nähtävyyksiä ja sää pitäisi siellä ainakin olla kohdillaan.

Lomaa odotellessa.

Hauskaa viikonloppua just sulle.





2 kommenttia: