torstai 14. toukokuuta 2015

Tälläkin viikolla on leivottu lihaksia salilla ja kaikenlaista keittiössä.
Jokaiseen treenattuun lihakseen on saanut tosi hyvin tuntumaa ja kipuja on treenien jälkeen ollut, hyvällä tavalla.
Tässä tulee enemmän kuvia ja vähemmän asiaa viikon touhuista. Viikkohan ei ole vielä loppu, vaikka tämä pyhä hieman taas sekoittaa totuttua rytmiä.



Maanantaina olin aamusella Sportsnutritionin kaupalla donitsien ja Muffinien kanssa. Salilla tein sellaisen yläkropan linkouksen salilla. Vähän kaikkea ja pikkasen vielä päällekin.




Tiistaina oli etureisitreeni ja mua ei olisi kyllä yhtään jotenkin hyuvittanut edes mennä koko salille, mutta menin kuitenkin. Hyvin meni treeni perille, sillä jalkoihin sattuu vieläkin.
Hack, prässi, supersquat ja reidenojennus.

Keskiviikkona oli lepoa ja se tuli kyllä hyvään saumaan.





Torstaina oli selkäpäivä.
Leivoin myös illalla huomista varten samaa tavaraa kuin maanantainakin Kaupalle. 
Huomenna olen paikalla klo 15-18. Tervetuloa.





Tässä ohje muffineihin. 
Nämä voi tehdä mikrossa tai uunissa.
Uunissa 160 astetta 15-20 min.
Mikrossa 1 minuutti, mukissa ja täydellä teholla. 

Lupiinijauho, Foodin. 30g
Valkuainen 60g
Vesi/ sitruunanmehu 40g
Philadelphia 3 % tuorejuustoa 30g
1/2 tl levinjauhetta.
1/2 tl ruokasoodaa.

Karppisokeri 30g

Kuivat aineet sekaisin keskenään ja märät sekaan. Vatkaa sekaisin ja laita joko muffinivuokiin, jos teet uunissa. Jos teet mikrossa niin kahvimukiin.



Jos teet 6 muffinia yhdelle tulee arvoiksi:

35 kaloria.
P. 5g
H. 1.7g
R. 1g


Näihin voit tehdä päällisen omien makutottumuksien mukaan, mutta suklaahan ei petä koskaan?
Sulata kookosöljy ja lisää siihen kaakaojauhe ja makeutus. Kaada suklaata  jäähtyneiden muffinien päälle sikinsokin tai dippaa sulaan suklaaseen, anna jäähtyä ja syö.
Lupiinia, kookosöljyä ja kaakaojauhetta saa myös myymälästä.

Foodinin tuotteita saa myös Sportsnutritionin kaupalta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti